قیمت سامسونگ گلکسی اس ۹ فاش شد

قیمت این مدل گران‌تر از قیمت گلکسی اس ۸ در سال گذشته خواهد بود.

قیمت سامسونگ گلکسی اس 9 فاش شد

قیمت این مدل گران‌تر از قیمت گلکسی اس 8 در سال گذشته خواهد بود.

به گفته وب سایت techradar، کارشناس و منبع موثق صنعت موبایل در انگلیس، قیمت تلفن هوشمند و پرچمدار جدید سامسونگ که قرار است در کنگره جهانی موبایل 2018 با مدل Galaxy S9 معرفی شود 789 پوند خواهد بود؛ یعنی 100 پوند گران‌تر از گلکسی اس 8 که سال پیش معرفی شد.

پرچمدار سال گذشته سامسونگ، گلکسی اس 8، با قیمت 689 پوند در انگلیس عرضه شد. بنابراین، اگر می‌خواهید امسال صاحب جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصول سامسونگ در صنعت تلفن همراه باشید، باید معادل 789 پوند بپردازید؛ هضم چنین قیمتی برای مشتریان انگلیسی خیلی سخت است؛ مخصوصاً آنهایی که 24 ماه پیش پرچمدار این برند را با مدل گلکسی اس 7 به قیمت 569 دلار خریده‌ بودند.

اگر بخواهید قیمت این محصول را به دلار پیدا کنید و بدانید در بازار امریکا به چه قیمتی عرضه خواهد شد، می‌توانید به صورت حدودی برآورد کنید که گلکسی اس 9 با قیمت 850 دلار وارد بازار امریکا می‌شود.

ناگفته نماند که با زیر و رو کردن همین ارقام می‌شد از قبل انتظار بالاتر بودن قیمت اس 9 سامسونگ نسبت به گلکسی اس 8 سال گذشته به اندازه 100 پوند را داشت.

حقیقت این است با وجود این که قیمت تلفن‌های هوشمندی نظیر اس 8، نوت 8 و آیفون ایکس در سال گذشته افزایش پیدا کرد اما باز هم افراد زیادی حاضر شدند چنین هزینه‌های گزافی را بابت خرید یک تلفن هوشمند پرچمدار متحمل شوند.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان