ماهان شبکه ایرانیان

نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس:

بیمارستان رامشیر همانند یک انبار بزرگ شده است

اهواز - نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: بیمارستان حضرت رسول اکرم این شهرستان با حداقل امکانات، تبدیل به یک انبار بزرگ بدون نیروی انسانی شده است.

بیمارستان رامشیر همانند یک انبار بزرگ شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال محمدیان عصر امروز در مراسم افتتاح طرح آبرسانی شهرستان رامشیر اظهار کرد: با افتتاح مخزن فعلی آب در رامشیر، این شهرستان هم اکنون دارای دو مخزن با ظرفیت هشت هزار متر مکعب است.

وی افزود: پیش بینی شده تا این مخزن برای جلوگیری از هدررفت و افزایش ذخیره آب، افزودن پایداری شبکه توزیع و توزیع آب بهداشتی، امکان ذخیره ٧٢ساعته آب در شرایط اضطراری را داشته باشد. 

محمدیان عنوان کرد: ٦٣ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آبیاری شهرستان رامشیر تخصیص یافته است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر بیان کرد: در حال حاضر بیش از ٤٠ درصد از کل ١٤ هزار مترمکعب آب شهرستان رامشیر هدر می رود که این امر اهمیت اصلاح شبکه آبیاری این شهرستان را نشان می دهد.

محمدیان عنوان کرد: جاده رامشیر- ماهشهر یکی از پرترددترین و پرحادثه ترین جاده های استان است و انتظار مردم شهرستان رامشیر، دو بانده شدن این جاده و افزایش امنیت تردد در آن است.

وی افزود: در حال حاضر تنها ١٣ کیلومتر از ٣١ کیلومتر این جاده زیرسازی شده و انتظار می رود برای جذب اعتبارات برای این بخش اقدامات ویژه ای انجام شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با اشاره به اینکه در حوزه درمان نیز کمبودهای زیادی وجود دارد، گفت: بیمارستان حضرت رسول اکرم این شهرستان با حداقل امکانات، تبدیل به یک انبار بزرگ بدون نیروی انسانی شده است.

محمدیان بیان کرد: انتظار می رود بخش های مختلف دیالیز، رادیولوژی و همچنین تاسیسات این بیمارستان راه اندازی شود تا شاهد اعزام بیماران به شهرهای اطراف نباشیم.

وی با اشاره به اینکه رامشیر در حوزه ورزش نیاز به اعتبارات و توجه ویژه دارد، بیان کرد: این شهرستان هنوز فاقد استخر است و با وجود در نظر گرفتن ١٥ میلیارد ریال اعتبار، تکمیل آن به اعتبارات بیشتری نیاز دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان