ماهان شبکه ایرانیان

فرماندار مهریز:

پرسنل کمیته امداد نباید دچار روزمرگی و بی‌تفاوتی شوند

فرماندار مهریز با تاکید بر اهمیت برخورد خوب با مراجعه‌کنندگان و مددجویان در کمیته امداد، اظهار کرد: نباید مراجعات مکرر مددجویان برای رفع مشکلاتشان باعث روزمرگو بی‌تفاوتی کارمندان این نهاد شود.

پرسنل کمیته امداد نباید دچار روزمرگی و بی‌تفاوتی شوند

به گزارش ایسنا ، «سید محمد رستگاری» به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به فرمان امام راحل(ره) عظیم الشان و آغاز هفته احسان و نیکوکارای در جمع پرسنل کمیته امداد شهرستان حضور یافت و گفت : بعضی از دستگاه‌ها و پرسنل آن مجموعه‌ها را به شکل نیروی اداری عادی سایر دستگاها نگاه نمی‌کنیم و یکی از این مجموعه‌ها، کمیته امداد است.

وی افزود: فعالیت‌ها و خدماتی که در مجموعه کمیته امداد انجام می‌گیرد، متفاوت از بقیه دستگاه‌های خدمت‌رسان است زیرا افرادی که به این نهاد مراجعه می‌کنند بعضاً شرایط متفاوتی با دیگر اقشاری که به دستگاه‌های دیگر مراجعه می‌کنند، دارند و همین وجود تفاوت، می‌طلبد که شاغلان در کمیته امداد، رفتار، صبر، حوصله و تعهدشان بیشتر از مجموعه‌های دیگر باشد .

فرماندار  در ادامه در مورد نحوه برخورد با مددجویان گفت:  پرسنل کمیته امداد نباید به دلیل مستمر بودن مراجعات افراد مشکل‌دار دچار روزمرگی و بی‌تفاوتی شوند و این موارد برایشان عادی شود .

وی خاطرنشان کرد: برخورد خوب با مراجعه‌کنندگان و مددجویان مهم‌تر از کمک و امدادرسانی و تامین نیازهای افراد است لذا پرسنل کمیته امداد باید شنونده و رازدار خوبی برای  مشکلات مردم باشند.

وی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن، آموزش، توانمندسازی و ازدواج مدجویان از سوی کمیته امداد شهرستان ابراز رضایت کرد و در ادامه به موضوع مشاوره و توجه خاص  به مددجویان در زمینه آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

رستگاری بیان کرد: افراد تحت پوشش به دلیل نیازمند بودن بیشتر تحت تاثیر آسیب‌های اجتماعی در جامعه قرار دارند لذا در کنار رفع مشکلات این قشر باید موضوع مشاوه و توجه به آنان در جهت  ارتقاء فرهنگ دینی و مذهبی با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: قطعاً در این راستا هرچه بیشتر و بهتر تلاش شود، در هزینه کردن برای رفع مشکلات بعدی می‌توان صرفه‌جویی کرد.

فرماندار مهریز در پایان خواستار  کمک و مساعدت همه دستگاه‌های شهرستان در حد توان و  بضاعت به مجموعه کمیته امداد با توجه به گستردگی فعالیت آن مجموعه شد و گفت: اکثر کارها و فعالیت‌های کمیته امداد باید مشارکتی انجام پذیرد که در این زمینه در شهرستان فعالیت‌های خوبی در روستاها و شهر مهریز انجام گرفته است .



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان