ماهان شبکه ایرانیان

دانلود و معرفی برترین اپلیکیشن‌های مکمل اینستاگرام برای ios

این روزها می‌توان اینستاگرام را به عنوان یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان محسوب می‌شود که چند سالیست داخل ایران نیز با استقبال کاربران روبه‌رو شده و هم اکنون تعداد زیادی از کاربران ایرانی روزانه به اکانت خود در اینستاگرام سر می‌زنند

دانلود و معرفی برترین اپلیکیشن‌های مکمل اینستاگرام برای ios

این روزها می‌توان اینستاگرام را به عنوان یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان محسوب می‌شود که چند سالیست داخل ایران نیز با استقبال کاربران روبه‌رو شده و هم اکنون تعداد زیادی از کاربران ایرانی روزانه به اکانت خود در اینستاگرام سر می‌زنند. اینستاگرام این اجازه را داده است تا اپلیکیشن‌های مکملی برای این شبکه اجتماعی بوجود بیایند تا علاوه بر کمک کردن به کاربران جهت تهیه تصویر یا فایلی بهتر و مناسب‌تر جهت اشتراک گذاری در فضای این برنامه، برخی اطلاعات و آمار و ارقام درخصوص اکانت خود را نیز بررسی کنند و در جریان تمام اتفاقات پیرامون اکانت شخصی خود قرار گیرند. در این مقاله به معرفی و بررسی برترین اپلیکیشن‌های مکمل اینستاگرام برای سیستم عامل ios می‌پردازیم.

اگر یکی از کاربران ios هستید و به اکانت شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اهمیت می‌دهید، تا پایان همراه ما باشید تا با این اپلیکیشن‌های کاربردی بیشتر آشنا شوید.

 

Reports+

تغییرات فالوورها و عملکرد پست‌های خود را ارزیابی کنید!

بسیاری از کاربران آنقدر درگیر اکانت شخصی خود در اینستاگرام هستند که مشاهده و بررسی وضعیت فالوورهای کسب شده یا از دست داده شده برای آنان از اهمیت بالایی برخوردار است. بوسیله Reports+ می‌توانید آمار و اطلاعات مربوط به تغییرات فالوورهایتان را مشاهده و بررسی کنید یا عملکرد پست‌های به اشتراک گذاشته‌ شده‌تان را مشاهده کنید و اطلاعات مرتبط با آن را بررسی کنید و متوجه شوید کاربران کدام پست شما را بیشتر از همه دوست داشته یا کدام را کمتر از بقیه دوست داشته و لایک کرده‌اند. استفاده از Reports+ ساده است و طراحی محیط آن نیز ساده و زیباست. شما می‌توانید Reports+ را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 


Repost

اشتراک گذاری پست دلخواهتان هیچوقت انقدر ساده نبوده‌ است!

بسیاری از مواقع شما علاقه‌مندید تا پستی که توسط شخصی دیگر و در اکانت اینستاگرامی دیگر اشتراک گذاری شده است را برای فالوورهای خود مجددا به اشتراک بگذارید و آن را پخش کنید. خوشبختانه Repost برای هرچه ساده‌تر کردن این فرآیند عرضه شده است و به سادگی و بوسیله این اپلیکیشن کارآمد می‌توانید پست مورد نظرتان را برروی اکانت شخصیتان منتشر کنید. پست‌هایی که بوسیله Repost مجددا اشتراک گذاری می‌شوند دارای اطلاعات یکسانی هستند و اپلیکیشن بصورت پیش فرض کپشن یا توضیحات درج شده در قسمت پایینی پست را بصورت نقل قول نشان می‌دهد تا نظر شخصی صاحب اکانت با متن اصلی پست اشتراک گذاری شده مستقل از هم باشد. استفاده از Repost بسیار ساده است و شما می‌توانید این اپلیکیشن را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 


InstaTrack

مخصوص افرادی که به دنبال آنالیز کردن اطلاعات اکانت خود هستند!

همچون Reports+، بوسیله InstaTrack نیز می‌توانید اطلاعات اکانت خود مانند مقدار فالورهای کسب شده یا از دست داده شده و یا حتی اطلاعات دقیق‌تری مانند افرادی که شما را فالو می‌کنند و شما آنان را فالو نمیکنید (طرفدارانتان) یا بالعکس، افرادی که شما آنان را فالو می‌کنید و از طرف آنان فالو نشده‌اید و… را نیز مشاهده کنید. همچنین InstaTrack دارای ناتیفیکیشن‌های کاربردیی مانند مطلع کردن شما از تغییرات اخیر فالورهایتان یا اطلاعات کوچک دیگر نیز می‌باشد که می‌توانند بسیار کارآمد باشند. InstaTrack درمقایسه با دیگر اپلیکیشن‌های مشابه اطلاعات جذاب و متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که دانستن و مشاهده آنان می‌تواند بسیار جذاب باشد. شما می‌توانید InstaTrack را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 


Boomerang

ساخت آسان کلیپ‌های جذاب و شاد برای اینستاگرام!

اپلیکیشن Boomerang به شما این اجازه را می‌دهد تا بوسیله آن ویدیوهای کوتاه تکرار شونده یا Looping را با افکت‌ها و فیلترهای جذاب و شاد تهیه کنید و درنهایت آن را در اکانت شخصی خود به اشتراک بگذارید. برای استفاده از Boomerang کافیست تا پس از باز کردن اپلیکیشن دکمه مربوط به ضبط ویدیو را نگه داشته و چند ثانیه صبر کنید تا صحنه یا فعالیت مورد نظر شما ضبط شود، سپس ویدیو شما بصورت بینهایت پخش شده و پس از رسیدن به انتها مجددا از ابتدا آغاز می‌شود. با استفاده از ایده‌های خلاقانه و ایجاد فعالیت‌های جذاب می‌توانید ویدیوهایی بسیار جذاب خلق کنید. با وجود سخت بودن تئوری این کار، استفاده از Boomerang بسیار ساده است و به سادگی می‌توانید ایده خود را عملی کنید. Boomerang بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.

 


Magic Liker for Like tags

مجموعه‌ای از هشتگ‌های مختلف و متنوع در دستان شما!

تنها راه دیده شدن در اینستاگرام و پیدا کردن مخاطبین جدید استفاده مناسب از هشتگ‌هاست، چرا که پست‌های اشتراک گذاشته شده توسط کاربران بوسیله این هشتگ‌ها در دسته بندی‌های مختلف قرار داده می‌شوند و از این طریق دسترسی به آن‌ها یا پیدا کردن افرادی که به دنبال تصاویری با موضوع متناسب هستند ساده‌تر خواهد شد. Magic Liker نام اپلیکیشنی است که تمام هشتگ‌های متناسب با موضوعات مختلف را در دسته بندی‌های مخصوص قرار داده است تا بدین طریق تنها با کپی کردن آنان از داخل اپلیکیشن و قرار دادن آنان در زیر پست خود، کمک شایانی به بهتر دیده شده آن و درنهایت جذب مخاطبین بیشتر برای اکانت شما کند. استفاده از Magic Liker بسیار ساده است و شما می‌توانید این اپلیکیشن را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 


Followers

اپلیکیشنی برای مشاهده آمار اطلاعات اکانت شما!

Followers نیز اپلیکیشنی جهت مشاهده و بررسی آمار مرتبط با اکانت شخصی شماست و به شما کمک می‌کند تا اطلاعاتی نظیر افرادی که به تازگی شما را فالو کرده‌اند، افرادی که شما را فالو نکرده‌اند، افرای که شما را آن-فالو کرده‌اند و… را مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با خرید نسخه پرو برنامه اکانت کاربران دیگر را جستجو کرده و برخی اطلاعات غیرشخصی و مرتبط با اکانت آنان را مشاهده و بررسی کنید. Followers بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.

 


Mass Unfollow

سروسامان دادن به وضعیت فالورها در یک چشم به هم زدن!

ممکن است پس از مدتی عنان اکانت اینستاگرم خود را از دست بدهید و مشاهده کنید که اکانت شما توسط بسیاری از کاربران ناشناس، اکانت‌های غیرفعال و مزاحمین و… فالو شده است. بررسی مشخصات و اطلاعات هر اکانت و سپس تصمیم گیری در خصوص نگه داشتن یا بلاک کردن آنان زمان‌بر است و بسیاری حوصله یا وقت لازم جهت انجام این کار را ندارند. در این شرایط اپلیکیشنی مانند Mass Unfollow به شما کمک می‌کند تا کاربرانی که شما را آنفالو کرده‌اند شناسایی کرده و آنان را آنفالو کنید، اکانت‌های غیر فعال را بلاک کنید، پست‌هایی که لایک کرده و از این کار پشیمانید را پیدا و آن-لایک کنید، پست‌های خود را پاک کنید و… . محیط ساده و مناسب Mass Unfollow باعث شده تا استفاده از آن بسیار ساده باشد و دریافت آن نیز از فروشگاه آیتونز بصورت رایگان امکان پذیر است.

 


Insta Cleaner

روشی ساده برای مدیریت اکانت‌های اینستاگرام!

اگر مدیریت اکانت اینستاگرام شما از عهده‌تان خارج شده و به عبارتی غیرقابل کنترل شده است، زمان آن فرا رسیده تا اپلیکیشنی مانند Mass Unfollow یا InstaCleaner را دریافت کرده و از آن استفاده کنید. InstaCleaner به شما اجازه می‌دهد تا در آن واحد به چند فعالیت رسیدگی کنید و به سرعت بتوانید اکانت خود را از شر پست‌های بی‌محتوا یا افراد نامناسبی که آنان را فالو کرده‌اید و بالعکس نجات دهید! استفاده از InstaCleaner بسیار ساده است و پس از مدتی حضور در محیط برنامه به سادگی کار با آن را متوجه خواهید شد. InstaCleaner بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان