زارعی در گفت و گو با میزان:

نقش باید مرا درگیر کند تا بازی در آن را بپذیرم/ فیلم دیدن در کنار مردم بالاترین لذت است

بازیگر فیلم هایلایت گفت: به شخصه برای من نقش و خاص بودن آن بسیار مهم است به این معنا که در زمان مطالعه نقش و فیلمنامه مرا به فکر فرو برده و درگیر آن شوم.

آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره فضای همکاری در فیلم "هایلایت" گفت: فضای کار و تعامل با بازیگران بسیار دوستانه بود. بازی در کنار استاد جمشید هاشم پور برای من افتخاری بود، آرزویم بود که در کنار او بازی کنم و این سعادت در "هایلایت" نصیبم شد.

آزاده زارعی در هایلایت
وی در همین راستا افزود: از جمشید هاشم پور چیز های زیادی یاد گرفتم. پژمان بازغی پارتنر خوبی برایم بود، سام قریبیان، مینا وحید و الهه حصاری همگی یک تیم دوستانه بودیم و با یک انرژی مثبت در پشت صحنه حال همه ما خوب بود. این بسیار زیبا است که همه عوامل با هم یکدست و همدل باشند.بخش زیادی از این موج مثبت و همدلی از تهیه کننده خوبمان ساسان سالور به کل گروه سرایت کرد و این دومین همکاری من با او بعد از "آمین خواهیم گفت" است که جا دارد از او بابت زحماتی که برای "هایلایت" کشید تشکر ویژه کنم.

این بازیگر درباره گزیده کاری خود در آثار سینمایی و تلویزیونی اظهار کرد: این روند مطمئنا به انتخاب خودم است، به خاطر این که پیشنهاداتی که به من می شود شاید تکرار نقش هایی است که بازی کرده بودم و دوست نداشتم آن ها را تکرار کنم. پس از سریال "آوای باران" نقش هایی که پیشنهاد شد بسیار زیاد اما در همان تیپ بود و من نمی خواستم آن نقش را ادامه دهم.

آزاده زارعی در هایلایت
زارعی
درباره معیارهای خود در انتخاب یک نقش و راهی که در بازیگری طی کرده توضیح داد: در شروع بازیگری تا کنون صبر را مدنظر داشتم و سعی کردم نقشی را بپذیرم که من را به فکر وا دارد و درگیر آن شوم. برای نقش لیلی در "هایلایت" وقتی فیلمنامه را خواندم دوست داشتم که بفهمم پایان آن چه می شود بنابراین از همان ابتدا خودم را جای لیلی قرار دادم و الان هم که بازی و فیلم تمام شده است لیلی در مغز و قلب من هایلایت شده است و به نظر من این مسئله کافی است برای بازیگری که بخواهد نقشی را انتخاب کند.

وی در ادامه تصریح کرد: یک نقش در ابتدا باید روی بازیگر تاثیر بگذارد و وقتی این اتفاق روی داد بر مخاطب نیز تاثیر می گذارد، سعی می کنم در پذیرش نقش انتخاب درست کنم و این که چقدر موفق خواهم بود باید منتظر ماند و آینده را دید.

آزاده زارعی در هایلایت
زارعی به مجموعه چند عامل در موفقیت یک فیلم اشاره و بیان کرد: طبیعی است که مجموعه عوامل اعم از فیلمنامه، کارگردان، بازیگرانی که کنارت بازی می کنند و عوامل پشت دوربین یک فیلم خوب را می سازد. بر این اساس می شود حدس هایی زد که آیا یک فیلم پتانسیل خوبی دارد یا نه. به شخصه برای من نقش و خاص بودن آن بسیار مهم است به این معنا که در زمان مطالعه نقش و فیلمنامه مرا به فکر فرو برده و درگیر آن شوم.  

وی در باره استقبال از "هایلایت" در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: هنوز فیلم ها را ندیده ام اما در اکران فیلم هایلایت در اصفهان در روز افتتاحیه استقبال بسیار خوبی شده بود و در پردیس سینمایی آزادی در تهران کنار دستم در سالن گفتار و واکنش های مردم مبنی بر این که ای کاش فیلم این گونه شود یا فلان اتفاق در آن نیفتد می شنیدم، این یعنی مخاطب همراه فیلم شده است، فیلم دیدن با مردم بالاترین لذت است. 

آزاده زارعی و پژمان بازغی در هایلایت
بازیگر "آمین خواهیم گفت" خاطرنشان کرد: فیلمی ساده اما پر محتوا و جسورانه با همدلی عوامل در کنار هم تولید شده است، امیدوارم بتواند نظر محترم هیات داوران را جلب کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان