بازی با سپاهان ۹ امتیازی است!

افاضلی: مطمئنم کرمانشاهی بی‌نقص سوت می‌زند

سرمربی نفت تهران اعلام کرد از بازیکنانش خواسته تا به داور بازی با سپاهان کمک کنند.

هومن افاضلی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با سپاهان اصفهان عنوان کرد: تیم ما نسبت به دو ماه پیش تغییرات زیادی داشته و از نظر ذهنی بازیکنان شرایط خوبی دارند. این روند قطعا ادامه خواهد داشت، چراکه تیم ما هنوز از نظر فنی با آن چیزی که ایده آل من است فاصله دارد که بچه ها آرام آرام به شرایط مطلوب می رسند. نکته مهم اما این است که بازیکنان با دوری از حواشی به فوتبال فکر می کنند و توانایی های خود را نشان می دهند.


وی درباره شرایط بازی با سپاهان گفت: سپاهان یکی از پرافتخارترین تیم های لیگ برتر است و بدون شک یکی از بهترین تیم ها محسوب می شود. این تیم هواداران فوق العاده خونگرمی دارد که عاشق تیم شان هستند و برای هر تیمی این هواداران یک موهبت محسوب می شود.


سرمربی نفت تهران ادامه داد: با اینکه سپاهان شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد اما با تغییراتی که در کادرفنی این تیم به وجود آمده کارمان بسیار سخت است. سرمربی جدید تیم سپاهان آقای ابراهیم زاده یک مربی استخوان خرد کرده و باتجربه و بادانش است که مطمئنم حضور او کار را برای برای ما در بازی با سپاهان سخت خواهد کرد.


افاضلی افزود: با توجه به جمیع جهات تصور من این است که بازی با سپاهان بیشتر از 6 امتیاز و حتی 9 امتیازی است. با این حال تلاش می کنیم دست پر از زمین خارج شویم.


سرمربی نفت تهران درباره قضاوت رضا کرمانشاهی در دیدار نفت و سپاهان بیان کرد: در روزهای گذشته مسئولان باشگاه نفت و اعضای کادرفنی ما راجع به داوری صحبت هایی را مطرح کردند اما من از باشگاه خواهش کردم به این مسائل ورود نکنند تا کرمانشاهی بهترین قضاوت را داشته باشد.


افاضلی در ادامه خاطرنشان کرد: آقای رضا کرمانشاهی با اینکه در بازی پارس جنوبی و استقلال اشتباه هایی داشت و در نتیجه تاثیرگذار بود اما من مطمئن هستم که در این بازی بی نقص کار خواهد کرد. از رسانه ها هم می خواهم به این بازی توجه ویژه ای داشته باشند. همچنین اساتید داوری نیز به بازی ما نگاه خاصی داشته باشند تا کرمانشاهی با فراموش کردن اتفاقات بازی پارس و استقلال روی خوبی قضاوت خوبی داشته باشد. من اطمینان دارم که او اتفاقات بازی قبل را از ذهن هواداران فوتبال پاک می کند.


وی در پایان اضافه کرد: با بازیکنان خودم صحبت کردم و از آنها خواستم تا به داور کمک کنم تا روز خوبی داشته باشد. از هواداران سپاهان هم می خواهم حمایت کنند تا داور بتواند بهترین نمایش را به اجرا بگذارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان