ماهان شبکه ایرانیان

امام جمعه موقت ورامین:

مردم ۲۲ بهمن پاسخ ترامپ جاهل را خواهند داد

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ ترامپ جاهل دیوانه را خواهند داد.

مردم 22 بهمن پاسخ ترامپ جاهل را خواهند داد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین، طی سخنانی با بیان این که مردم انقلابی ایران و به خصوص مردم شهیدپرور ورامین رئی فتنه و حامیان و ساکتان فتنه حساس هستند، گفت: آن افرادی که روی فتنه حساس نیستند، بروند و در فهم سیاسی و دینی خود تجدید نظر کنند.

وی افزود: از نظر مردم انقلابی ایران، جریان فتنه و جریان انحرافی هر 2 محکوم هستند و هرکس در مسیر فتنه گران و منحرفین حرکت کنند، گرفتار سرنوشت شوم قاسطین، ناکثین و مارقین خواهد شد.

امام جمعه موقت ورامین سپس در مورد برپایی نمایشگاه «کوچه های بنی هاشم» در این شهرستان تقدیر کرد و افزود: ما از هنر متعهد حمایت می کنیم، ولی با هنر فاسد مخالفیم و تعجب می کنم، که تئاتر غیراخلاقی به نمایش در می آورند و برخی هم تماشا می کنند و نفس ها در سینه حبس است و اگر هم کسی فریاد بزند، او را مورد هجمه قرار می دهند، غیرت انقلابی و دینی برخی افراد کجا رفته است.

محمودی سپس به 22 بهمن ماه و سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام(ره) با تکیه به خدا و با حمایت مردم توانست بزرگ ترین معجزه قرن را رقم بزند و طاغوت زمان را به زیر بکشد، اکنون 39 سال است، که از آن روز بزرگ می گذرد و جوانان عزیز که آن روز را ندیدند، بدانند یک نسیم الهی در کشور وزید و خدا به دست روح اله زمان قدرت نمایی کرد، رژیم طاغوت در 21 بهمن اعلام حکومت نظامی کرد ولی امام(ره) فرمان داد، اما امام(ره) فرمان شکستن حکومت نظامی را داد و از مردم خواست حکومت نظامی را بشکنند.

وی این انقلاب را امانتی الهی خواند و گفت: افرادی که به این انقلاب خیانت کرده و می کنند بدانند که به این مردم خیانت می کنند.

ملت از نظام اسلامی جدا نخواهد شد

رییس ستاد دهه فجر استان تهران با بیان این که دشمن در دشمنی با ملت ایران بیکار نیست، گفت: امروز دشمن با پول های کثیف آل سعود، با طراحی های اندیشکده های آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی و با تمام توان به جنگ ملت بزرگ ایران آمده است و از طریق تحریم، فضای مجازی و رسانه های رنگارنگ خود به ستیز با ولایت برخاسته و فتنه به راه انداختند، مسجد و حسینیه را آتش زدند و مردم عادی و بی دفاع را کشتند، از آن جایی که فهمیدند، رکن رکین نظام اسلامی رهبری است، ناجوانمردانه این جایگاه را هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: دشمن فکر فتنه های جدید است، اما فتنه گران داخلی و اربابان آمریکایی آن ها بدانند، این ملت از برخی سختی ها رنج می برد، از برخی کاستی ها گله دارد، از برخی خائنان بیت المال بیزار است، از برخی دغل بازان و نفوذی های داخلی متنفر است، اما پای ولایت و نظام و انقلاب ایستاده و اگر دشمن فکر می کند، مردم از نظام جدا می شوند، کور خوانده اند، آمریکا بداند زندگی فاسد و هرزگی های اخلاقی عقل و تعقل را از سران آمریکا گرفته است، آن ها آرزوی تسلط بر کشور ما را به گور خواهند برد.

محمودی افزود: دشمنان بدانند دل خوش کردن به چند دلقک ماهواره ای و چند نفوذی داخلی، آن ها را به جایی نمی رساند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: «22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود.» و مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ ترامپ جاهل دیوانه را خواهند داد.

دولت با قاطعیت با اهانت کره ای ها برخورد کند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه به تحقیر ورزشکاران ایرانی در کره اشاره کرد و گفت: شرکت سامسونگ به 6200 ورزشکار شرکت کننده در بازی های المپیک کره جنوبی گوشی هوشمند هدیه داده است، اما به قهرمانان ایرانی حاضر در این بازی ها به بهانه تحریم ها این هدیه را نداد و آن ها را تحقیر کرد، تنها احضار سفیر و تذکر کافی نیست، کره جنوبی فقط در سال 2016 بالغ بر 3 میلیارد و 700 میلیون دلار به ایران کالا صادر کرده است، کالاهایی که عمده آن ها یا در داخل کشور تولید می شود، یا امکان جایگزینی آن ها وجود دارد.

محمودی اضافه کرد: از دولت می خواهیم، با الهام از قاطعیت و صلابت آن امامی که حکم اعدام سلمان رشدی را صادر کرد و در سالگرد صدور این حکم قرار داریم، با قاطعیت و قدرت با این شرکت برخورد کند، تا برای دیگران درس عبرت باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان