دکوراسیون اتاق پذیرایی، اینجوری حال شما و مهمانتان خوب است!

اتاق نشیمن، اتاقی است برای با هم بودن، اگر شما همیشه در منزل خود مهمان دارید مهم است که چگونه فضایی خلق کنید تا احساس خوب صمیمیت دوستانه و خانوادگی کمرنگ  نشود

اتاق نشیمن، اتاقی است برای با هم بودن، اگر شما همیشه در منزل خود مهمان دارید مهم است که چگونه فضایی خلق کنید تا احساس خوب صمیمیت دوستانه و خانوادگی کمرنگ  نشود. برای شاد بودن در کنار اعضای خانواده و دوستان نیازی به هزینه‌های هنگفت نیست فقط کافی است این نکات را مطالعه کنید تا با کمی تغییر در اتاق نشیمن و پذیرایی دوستان و اعضای خانواده خود را تشویق کنید در کنار هم جمع شوند و از آن لذت ببرند.

مبلمان راحت و همنشینی لذت بخش

لذت مهمانی به همنشینی هایی است که بهترین احساس را ایجاد می کنند. برای همنشینی لذت بخش باید مطمئن شوید که صندلی به تعدادی است که همه مکانی برای نشستن دارند. مبلمان چند منظوره برای زمان‌هایی که به فضای اضافی برای نشستن نیاز دارید ضروری است، همچنین می‌توانید صندلی‌هایی در کناره‌های اتاق برای این مواقع در نظر گرفته باشید.

چیدمان مبل ها بسیار اهمیت دارد؛ مبلمان باید به گونه‌ای چیده شوند که ارتباط بین آنها قطع نشود تا شما را به یک هم صحبتی لذت بخش دعوت کند. برای اینکه دیگران را تشویق کنید تا زمان خود را در اتاق نشیمن شما سپری کنند بهتر است از مبلمانی راحت با پارچه هایی نرم در اتاق نشیمن استفاده کنید، این راحتی ساعت‌های باهم بودن را بیشتر میکند.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون پذیرایی کوچک، نکات طلایی برای چیدمان دلبازتر!

پذیرایی دلنشین و گرم در زمستان

عصرهای زمستان با کمک پارچه های نازکی که روی دسته های مبل قرار داده اید مهمانان خود را گرم نگه دارید، و به یاد داشته باشید برای راحت تر بودن مهمانان از فرش ضخیم برای زیر پای آنان استفاده کنید.

فرش 50129 مدنو

فرش 50129 مدنو

1722000تومان
فرش پارسه طرح ماهی شاهی کردی

فرش پارسه طرح ماهی شاهی کردی

نامشخص
فرش طرح بیژن فرش شاهکار مشهد

فرش طرح بیژن فرش شاهکار مشهد

نامشخص

میز کنار مهمان و صمیمیت همنشینی

میزهایی را کنار دست مهمان ها برای قرار دادن نوشیدنی در نظر بگیرید این کار احساس صمیمیت بیشتری را در زمان گفت و گو ایجاد می کند.

میز عسلی قاشی کاشی گالریا

میز عسلی نقاشی کاشی گالریا

550000تومان
میز جلو مبلی یاشیل مدل اکسالیس

میز جلو مبلی یاشیل مدل اکسالیس

نامشخص
میز جلو مبلی و عسلی چوبی

میز جلو مبلی و عسلی چوبی

850000تومان

سرگرمی در اتاق نشیمن و پذیرایی

کتابخانه، تلویزیون و... سرگرمی هایی که می‌توانند در کنار مهمانان انجام گیرند را حتماً در اتاق نشیمن فراهم کنید. اگر جمع های شما خانوادگی است و فرزندان هم در آن حضور دارند حتما یک منطقه بازی برای آنها در اتاق نشیمن خود اضافه کنید، چیزهای مانند میز نقاشی برای همه مفید خواهد بود. کافی است از اسپیکر هایی مناسب با اندازه اتاق نشیمن خود استفاده کنید، در این صورت شما با سیستم های صوتی مختلفی می توانید آهنگ های درخواستی مهمانان عزیزتان را اجرا کنید.

مطلب پیشنهادی: اتاق نشیمن، با این 7 ترفند توجه مهمان ها را جلب کنید!

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که زیاد مهمان دارید، حتما میزبان خیلی خوبی هستید. شما هم می توانید تجربیات مشابهی که دارید را در بخش دیدگاه ها با ما و دیگر همراهان چیدانه در میان بگذارید!

مطالب پیشنهادی:

​نویسنده: عارفه رشیدیان ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر