مُد بهاره؛ مدل‌های طراحی ناخن در سال ۲۰۱۸

خانم‌های شیک‌پسند در سال جدید به‌دنبال مدل طراحی ناخن جدید هستند و با وسواس مدل دلخواهشان را انتخاب می‌کنند

مُد بهاره؛ مدل‌های طراحی ناخن در سال 2018

خانم‌های شیک‌پسند در سال جدید به‌دنبال مدل طراحی ناخن جدید هستند و با وسواس مدل دلخواهشان را انتخاب می‌کنند. بعضی‌ها خودشان ناخن‌های زیبا و سالمی دارند و تنها برای طراحی ناخن‌هایشان به سالن زیبایی مراجعه می‌کنند. اما همه این‌طور نیستند و ناخن‌های مرتب و محکمی ندارند و ناچار به کاشت ناخن به‌صورت دائم یا موقت می‌شوند،؛ البته بهتر است این افراد هم با اصلاح روش تغذیه و رساندن مواد مغذی مورد‌نیاز به ناخن‌هاشان، آن‌ها را تقویت کرده تا بعدها مجبور به انجام کاشت ناخن نشوند. کاشت ناخن چه به‌صورت‌دائم و چه به‌صورت‌موقت آسیب شدیدی به ناخن و پوست اطرافش می‌رساند. مدل‌های طراحی ناخن در سال 2018 را در ادامه مقاله روزچین ببینید.

لزوم داشتن مدل طراحی ناخن‌ زیبا در بهار 97

همان‌طور‌که پوشاک و اکسسوری‌های گوناگون در استایل و جذابیت شما تأثیر دارند، داشتن ناخن‌های سالم و زیبا شما را بانویی متشخص و شیک خواهد کرد. مدل طراحی ناخن کاملاً سلیقه‌ای است، اما هر ساله سبک‌هایی به‌عنوان مُد معرفی می‌شوند و مُددوستان پیرو این مدل‌ها هستند. در سال 2018 ناخن‌های مربعی‌شکل به‌عنوان مُد معرفی شده است و غالباً افرادی که به سالن‌های زیبایی می‌روند، از مانیکور‌کار می‌خواهند شکل ناخن‌هایشان را طبق مُد، شکل و حالت دهند.

مدل طراحی ناخن جدید

مدل و طرحی را برای ناخن‌هایتان انتخاب کنید که به دست‌های شما بیاید و آن‌ها را جذاب‌تر نشان دهد؛ رنگی را برگزینید که با انواع استایل‌های شما قابل ست شدن باشد تا مجبور نباشید مرتب طرح و رنگ ناخن‌هایتان را تغییر دهید، به‌خصوص در روزهای تعطیلات نوروزی که سرتان حسابی شلوغ است.

مدل طراحی ناخن در سال 97

اصول انجام مدل طراحی ناخن و مانیکور

اگر خودتان دستی به هنر دارید باید بدانید برای لاک‌زدن قلم را به لبه‌های ظرف بمالید و به اندازه نیاز قلم را آغشته کرده و قلم را طوری روی ناخن‌ها بکشید تا کاملاً یکدست روی ناخن پخش شده و دارای فراز و فرود نشود. از پایه ناخن شروع به لاک زدن کنید.

انواع طراحی ناخن 2018

برای ماندگاری بیشتر لاک و مانیکور حتماً از یک پوشش پایه برای ناخن‌هایتان استفاده کنید. با یک قلم آغشته با استون دور ناخن‌ها که به لاک آغشته شده تمیز کنید. سعی کنید از خشک‌کننده سریع لاک استفاده نکنید، این محصول ناخن شما را خشک و شکننده می‌کند.

مدل طراحی ناخن 2018

بعد از اینکه کار لاک زدنتان تمام شد می‌توانید دستتان را در آب یخ فرو ببرید تا سریع‌تر خشک شود. از یک لایه نازک تثبیت‌کننده روی ناخن‌هایتان استفاده کنید. این‌طور ناخن‌هایتان ضخیم‌تر شده و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

مدل طراحی ناخن جدید

اشتباهی که برخی افراد برای کشیده‌تر شدن ناخن‌هایشان انجام می‌دهند این است که پوست اطراف ناخن‌ها را می‌کَنند، این کار را هرگز انجام ندهید. کَندن پوست این ناحیه باعث انتقال میکروب شده و قارچ ناخن‌ را سبب می‌شود.

مدل طراحی ناخن شیک

برای نگهداری از لاک آن را در جای خشک و خنک مانند یخچال قرار دهید، اگر بعد از مدتی لاک‌تان سِفت شد از تینر برای رقیق‌شدن آن استفاده کنید. همیشه سعی کنید پوست اطراف ناخن را با مرطوب‌کننده نرم نگه دارید تا پوست اطراف ناخن پوست پوست نشوند.

مدل طراحی ناخن97

همیشه برای مرتب‌کردن ناخن‌هایتان سوهان را در یک جهت بکشید. با حرکت عقب و جلو کشیدن سوهان ناخن‌ها زبر و شکننده می‌شوند، این‌کار لایه‌لایه شدن ناخن‌ها را نیز سبب می‌شوند، نکته‌ای که شاید تا امروز به آن توجه نکرده باشید.

مدل طراحی ناخن 97

مدل طراحی ناخن خود را می‌توانید با‌توجه‌به مدل‌های معرفی‌شده در این مقاله انتخاب کرده و سالی خاص و متفاوت را برای دست‌هایتان رقم بزنید.

برای خواندن مطالب مربوط به لباس بهاره اینجا را کلیک کنید و مد بهاره را در اینجا دنبال کنید.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان