ماهان شبکه ایرانیان

داستان «زیدان» و «هازارد»/ علاقه از سال ۲۰۱۰

زیدان از سال ۲۰۱۰ طرفدار هازارد بوده و به فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید پیشنهاد داده بوده که همزمان با رافائل واران او را هم به خدمت بگیرد.

داستان «زیدان» و «هازارد»/ علاقه از سال 2010

به گزارش خبرگزاری مهر، سال‏هاست که ادن هازارد گزینه تیم فوتبال رئال مادرید بوده است. در واقع او همیشه بازیکن مورد علاقه زیدان بوده است. در سال 2010 هم زیدان به فلورنتینو پرس گفته بود که او را برایش به خدمت گیرد.

در آن زمان ستاره بلژیکی هنوز در تیم لیل فرانسه بازی می‏‌کرد و قرار بود رئال برای خرید رافائل واران اقدام کند که زیدان به پرس مشاوره داد و توصیه کرد او را هم به خدمت گیرد. اما در آن زمان رئال بیش از همه نیاز به یک مدافع داشت و پیشنهاد 10 میلیون یورویی برای واران 18 ساله در ژوئن 2011 مورد قبول واقع شد.

این باشگاه که کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و کاکا را در سال 2009 خریده بود، نتوانست درباره هازارد اما به توافق برسد. از سال 2012 هم هازارد با این که با یکی از بزرگ‏ترین تیم‎های اروپا قرارداد داشته، باز هم مورد توجه رئال مادرید قرار داشته و می‎دانسته زمانی از این تیم پیشنهاد رسمی دریافت خواهد کرد.

حالا زیدان سرمربی رئال شده و هنوز هم علاقه به جذب هازارد دارد. او می‎خواهد جدی‌‏تر از همیشه برای این تصمیم اقدام کند. رئال در این فصل از عملکرد ایسکو و مارکو آسنسیو رضایت ندارد و به دنبال بازی‏ساز است و این خود باعث شده توجهات به هازارد بیشتر هم بشود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان