ماهان شبکه ایرانیان

رئیس حج و اوقاف شهرستان کشک رباط سنگی هرات:

"طالبان" به پروژه‌های زیربنایی افغانستان آسیب نرسانند

رئیس حج و اوقاف شهرستان کشک رباط سنگی هرات گفت: عالمان دین در این شهرستان از طالبان و دیگر گروههای مخالف مسلح دولت می‌خواهند تا به پروژه های زیربنایی که امکانات رفاهی را برای شهروندان فراهم میکند و زمینه کار را برای تعداد زیادی از مردم فراهم می‌کند آسیبی نرسانند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، مولوی عبدالغنی جمشیدی رئیس حج واوقاف شهرستان «کشک رباط سنگی» هرات در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس با اشاره به ایجاد پروژه های زیربنایی در هرات گفت: در یک اعلامیه از عالمان دینی در این شهرستان خواسته شده تا در خطبه های نماز جمعه خود در مورد اهمیت پروژه های زیربنایی و پروژه تاپی که امکانات رفاهی را در این مناطق محروم فراهم میکند، تبلیغ کنند.

وی افزود: عالمان دین در این شهرستان از طالبان و دیگر گروههای مخالف مسلح دولت میخواهند تا به پروژه های زیربنایی که امکانات رفاهی را برای شهروندان فراهم میکند و زمینه کار را برای تعداد زیادی از مردم فراهم می‌کند آسیبی نرسانند.

مولوی جمشیدی همچنان گفت: مردم در مناطق دوردست هرات نیز از نعمت سواد و امکانات محروم اند و این وظیفه عالمان دینی است تا با گفته های خود به این مردم اگاهی دهند و بفمانند که هدف از ایجاد پروژه های مختلف در این مناطق تنها محیا کردن امکانات رفاهی برای انها است و مردم باید با نیروهای امنیتی خود همکار باشند و از اجرا شدن این پروژه ها حفاظت کنند.

مقام های محلی هرات می‌گویند ؛ در جریان روز های آینده کار عملی پروژه تاپی در خاک افغانستان آغاز می‌شود و قرار است بخشی از این خط لوله انتقال گاز از شهرستان کشک رباط سنگی در شمال ولایت هرات بگذرد.

/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان