از هت تریک روماریو تا گل حساس کوتینیو به والنسیا

همه شروع های رویایی برزیلی ها در نوکمپ

در تاریخ معاصر بارسلونا فوق ستاره های برزیلی، تاثیرگذاری خاصی داشته اند. بازیکنانی که خود را وارد تاریخ این باشگاه بزرگ کردند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین ستاره برزیلی بارسلونا کوتینیو است که به تازگی از لیورپول جذب شده و پنجشنبه شب در زمین والنسیا موفق شد اولین گل خود با پیراهن آبی و اناری را به ثمر برساند. گل بسیار حساسی که کار صعود بارسا به فینال کوپا دل ری را قطعی کرد.

اولین ستاره برزیلی که در 25 سال گذشته توانست در بارسلونا بدرخشد، روماریو بود. او سال 1993 از آیندهوون به بارسا پیوست و اولین گل خود را نیز برابر سوسیداد در نوکمپ به ثمر رساند. او روی سه پاس عالی گواردیولا در آن مسابقه هت تریک کرد تا شروعی رویایی داشته باشد.

رونالدو نازاریو: پدیده، سال 1996 از آیندهوون به بارسا پیوست و همه را انگشت به دهان کرد. اولین گل رونالدو برای بارسا در سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رسید. او یک سال بعد بارسا را به مقصد اینتر ترک کرد.

ریوالدو: سال 1997 بارسا با پرداخت رقم فسخ قرارداد ریوالدو در روز آخر نقل و انتقالات او را از دپورتیوو به خدمت گرفت. ریوالدو اولین گل خود را از 35 متری وارد دروازه سوسیداد کرد تا به عنوان جانشین رونالدو، شروع خوبی داشته باشد.

رونالدینیو: ستاره برزیلی سال 2003 از پی اس جی به بارسلونا پیوست و اولین گل خود را پس از یک حرکت تماشایی و از 30 متری به سویا زد.

دنی آلوس: دفاع راست ارزشمند برزیلی سال 2008 از سویا به بارسا پیوست و در برتری 5-0 بلوگرانا برابر آلمریا، نخستین گل خود را برای آبی اناری ها به ثمر رساند.

نیمار: او سال 2013 در انتقالی که بعدها جنجالی شد از سانتوس به بارسا پیوست و اولین گل خود را در سوپرکاپ اسپانیا وارد دروازه اتلتیکو مادرید کرد. شروع او مثل رونالدو نازاریو برابر اتلتیکو و در سوپرکاپ بود.

کوتینیو: چنانچه در بالا اشاره شد، کوتینیو اولین گل خود برای بارسلونا را در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری به والنسیا زد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان