۲۲ بهمن تماشایی

نیلی احمدآبادی:مشارکت مردم مشکلات کشور را رفع می‌کند

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه مردم خودشان انقلاب کرده اند و انقلاب را برای خودشان می دانند، خاطرنشان کرد: مردم خواهان فراهم شدن زمینه مشارکت آنها برای حل مشکلات کشور هستند.

نیلی احمدآبادی:مشارکت مردم مشکلات کشور را رفع می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در حاشیه راهپیمایی سی و نهمین پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار مهر با خوب توصیف کردن مشارکت مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به پیام حضور مردم اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب کاملا مردمی بوده و مشارکت همه اقشار را در پی داشته است.

وی افزود: روز 22 بهمن یادآور مشارکت باشکوه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی است و این حرکت مردمی همچنان ادامه دارد؛ یعنی مردم انقلاب اسلامی و دهه فجر را برای خودشان می دانند و این جریانی است که خودشان ایجاد کرده اند و طبیعتا از آن دفاع خواهند کرد.

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه مشکلات و کمبودهایی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: عاملی که می تواند این مشکلات را رفع کند خود مردم و مشارکت آنهاست؛ همانطور که مردم خودشان این انقلاب و نظام را ایجاد کردند، خودشان هم می توانند مشکلات را حل کنند. بنابراین پیام همیشگی مردم به مسئولین این است که ما همیشه آماده ایم تا به حل مشکلات کمک کنیم، به شرط آنکه زمینه مشارکت مردم به ویژه جوانان تحصیلکرده دانشگاهی فراهم شود.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: امروز جوانان تحصیلکرده بسیاری داریم که خواستار جایگاه بهتر در جامعه و مشارکت بیشتر در حل مشکلات کشور هستند. بنابراین باید از این ظرفیت مردم به ویژه جوانان استفاده شود؛ چرا که حضور و مشارکت مردم فقط برای راهپیمایی نیست، بلکه باید اعلام خواسته ها و حل مشکلات کشور باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر