هاشمی در گفت و گو با میزان:

بمب یک عاشقانه را دوست داشتم/ آهوی پیشونی سفید ۲ حق بیشتری برای اکران نوروزی دارد

بازیگر اخراجی ها گفت: دلیل حق بیشتر "آهوی پیشونی سفید ۲" برای اکران نوروزی این است که در نوروز باید فیلم ها شاد بوده و مناظر کودکانه داشته باشد. در میان فیلم های فعلی بدون رودربایستی آهوی پیشونی سفید ۲ حق بیشتری برای اکران نوروزی دارد.

سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره فیلم های دفاع مقدس در دوره سی و ششم جشنواره فیلم فجر گفت: چندین فیلم با موضوع دفاع مقدس در این دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارند. موضوع دفاع مقدس و تولید فیلم ها در این عرصه می تواند تمام نشده و ادامه دار باشد چون یک دریا سوژه و حادثه در آن وجود دارد اما به شرطی که نگاه فیلمساز نو، بدیع و امروز پسند باشد.

وی در همین راستا افزود: امروز پسند یعنی جوانان اثر را دوست داشته باشند. ارزیابی من از این دوره نگاه خوب به دفاع مقدس است که امیدوارم این نگاه ادامه پیدا کرده و منطقی هم پیش رود.

کارگردان "آهوی پیشونی سفید 2" درباره آثاری که در دوره سی وششم فیلم فجر موفق به دیدن آن ها شده است اظهارکرد: در میان فیلم ها با موضوع دفاع مقدس "بمب، یک عاشقانه" را دوست داشتم، فیلم حاتمی کیا بد نبود، "تنگه ابوقریب" را ندیدم ولی تعریف زیادی از آن شنیده ام که باید این اثر را ببینم چون نظرات متفاوت و مختلف در باره تنگه ابوقریب وجود دارد.

هاشمی به بازی بازیگران در این دوره جشنواره فیلم فجر اشاره و بیان کرد: بازی ها همه یکدست و انتخاب سخت است اما بازی باران کوثری در "عرق سرد" را دوست داشتم.

وی درباره آخرین وضعیت آهوی پیشونی سفید 2 توضیح داد: 4 روز دیگر "آهوی پیشونی سفید 2" کامل شده و برای اکران آماده می شود. با وجود ترافیک اکران فیلم ها در نوروز، دوست داریم که فیلم در این ایام اکران شود و فکر می کنم اگر قرار است یک فیلم کودک از میان تولیدات جدید اکران شود حق آهوی پیشونی سفید 2 بیش تر از سایر آثار است.

بازیگر "اخراجی ها" خاطرنشان کرد: دلیل حق بیشتر "آهوی پیشونی سفید 2" برای اکران نوروزی این است که در نوروز باید فیلم ها شاد بوده و مناظر کودکانه داشته باشد. در میان فیلم های فعلی بدون رودربایستی آهوی پیشونی سفید 2 حق بیشتری برای اکران نوروزی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان