هیوندا کونا ۲۰۱۸ : یکی از مقرون به صرفه‌ترین کراس اور‌های بازار خودرو!

معرفی کراس اور ساب کامپکت جدید شرکت هیوندا یعنی مدل کونا به لطف مسیر طراحی جدید و جسورانه این خودرو ساز کره‌ای به شدت مورد استقبال قرار گرفت

هیوندا کونا 2018 : یکی از مقرون به صرفه‌ترین کراس اور‌های بازار خودرو!

معرفی کراس اور ساب کامپکت جدید شرکت هیوندا یعنی مدل کونا به لطف مسیر طراحی جدید و جسورانه این خودرو ساز کره‌ای به شدت مورد استقبال قرار گرفت. ظاهر ناآرام این خودرو در کنار خطوط عریض، چراغ‌های باریک، و پنجره مشبک معروف این برند، توانایی این خودرو را در رقابت با دیگر‌ خودرو‌های بازار خودرو به رخ می‌کشد. این خودرو ساز کره‌ای اعلام کرده است که مدل 2018 کونا در ماه مارس پیش رو وارد نمایشگاه‌های خودرو در آمریکا خواهد شد و همچنین جزئیاتی را درباره قیمت این کراس اور منتشر ساخته است.

قیمت در نظر گرفته شده برای مدل پایه هیوندا کونا SE به اضافه هزینه حمل و نقل 885 دلاری، 19٫500 دلار می‌باشد که این قیمت گذاری هیوندا کونا را به یکی از ارزان قیمت‌ترین کراس اور‌های کامپکت موجود در بازار و همچنین جایگزینی جذاب برای نیسان کیکس که با ظاهر محافظه کارانه خود به عنوان جایگزینی برای مدل قدیمی جوک مطرح شده تبدیل می‌کند. در نقطه مقابل این خودرو باعث کاهش هزینه شما تا سقف 30٫000 دلار خواهد شد. مدل پایه کونا SE مجهز به یک موتور دو لیتری چهار سیلندر با خروجی قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 132 پوند فوت می‌باشد که این میزان قدرت از طریق یک سیستم انتقال قدرت شش سرعت اتوماتیک به چرخ‌های جلویی این خودرو منتقل می‌شود. این در حالی است که ورژن جفت دیفرانسیل SE با شروع قیمت 20٫800 دلاری روانه بازار می‌گردد. در جایگاه بالاتر از کونا SE تریم SEL قرار گرفته که با قیمت 21٫150 دلار برای ورژن دیفرانسیل جلو و 22٫450 دلار برای سیستم جفت دیفرانسیل به فروش می‌رسد.

اضافه شدن یک سقف کنتراست به تریم SEL قیمت ورژن دیفرانسیل جلو را به 21٫300 و نسخه جفت دیفرانسیل را به 22٫600 دلار افزایش خواهد داد. تمامی نسخه‌های مختلف این خودرو همگی از مدل دو لیتری چهار سیلندر بکار رفته در مدل پایه کونا بهره می‌برند. اما در ورژن Limited این کراس اور این موتور پایه با یک موتور 1٫6 لیتری توربو شارژ قدرتمند‌تر با خروجی قدرت 175 اسب بخار و گشتاور 195 پوند فوت جایگزین شده است که به یک سیستم انتقال قدرت دو کلاج هفت سرعت EcoShift متصل می‌باشد. در این ورژن از امکانات دیگری از جمله چراغ‌های جلو و عقب LED، و سیستم کنترل هوای خودکار استفاده شده است. ورژن دیفرانسیل جلو این خودرو از 24٫700 دلار و نسخه جفت دیفرانسیل آن از 26٫000 دلار آغاز می‌شود.

از طرف دیگر مدل کونا Ultimate نیز مشابه ورژن Limited از یک موتور 1٫6 لیتری توربو و سیستم انتقال قدرت هفت سرعت بهره می‌برد اما علاوه بر این در این خودرو از امکانات ایمنی فعال پیشرفته، سیستم صدا و یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی نیز استفاده شده است. نسخه دیفرانسیل جلو و جفت دیفرانسیل ورژن Ultimate به ترتیب با قیمت‌ 27٫400 و 28٫700 دلار روانه بازار خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان