۲۲ بهمن تماشایی

خرازی: حضور مردم بزرگترین پشتوانه نظام است

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده استحکام نظام است و به عنوان بزرگترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید.

خرازی: حضور مردم بزرگترین پشتوانه نظام است

کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان در خصوص اهمیت حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و تاثیر آن در عرصه بین المللی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: این حضور گسترده مردم نشان می دهد آنها همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند و هر سال با عظمت تر از سال های گذشته در این راهپیمایی حضور به هم می رسانند.

وی ادامه داد: قطعا حضور بیشمار مردم در صحنه ها بزرگترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران است و وقتی جهانیان این شکوه و اقتدار ملت ایران را در راهپیمایی های 22 بهمن می بینند متوجه می شوند که نظام ما از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است و این می تواند منجر به تغییر برخی سیاست های آنها در قبال ما شود.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه ها بیانگر استحکام و برخورداری از پشتوانه بزرگ مردمی نظام دارد، افزود: بدخواهان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران با آگاهی از این مساله بیش از پیش متوجه می شوند که نمی توانند با چنین نظامی به سادگی برخورد کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر