۴ راه برای عجیب و غریب کردن یک هدیه

همه‌ی ما از هدیه گرفتن خوشحال می‌شویم، مخصوصاً اگر با دیدن آن هدیه ذوق زده شویم. در اینجا ۴ راه را به شما معرفی می‌کنیم که با آنها می‌توانید هدایای خود را جالب و جذاب کنید. با بنیتا همراه باشید.

همه‌ی ما از هدیه گرفتن خوشحال می‌شویم، مخصوصاً اگر با دیدن آن هدیه ذوق زده شویم. در اینجا 4 راه را به شما معرفی می‌کنیم که با آنها می‌توانید هدایای خود را جالب و جذاب کنید. با بنیتا همراه باشید.

1- هدیه را نورانی کنید

هدیه عجیبCredit: instyle

هنگامی که هدیه شما بسیار بزرگ است و نمی‌توان آن را با کاغذ کادو پوشاند (مانند یک خانه عروسکی، یک صندلی گهواره‌ای، دوچرخه)، آن را با سیمی پر از لامپ چراغانی کنید. بیرون هدیه را با کابل‌های استاندارد بپوشانید و طوری آنها را پیچ و تاب دهید که ایمن باشند.

2- مجموعه‌ای نمایشی بسازید

هدیه جالب

Credit: instyle

آیا می‌خواهید مقداری پول هدیه دهید؟ در یک جعبه سفید کاغذی، مقداری شیرینی، شکلات، آب‌نبات، و حتی عروسک قرار دهید. پول مورد نظر را رول کنید و دور آن را با روبان گره بزنید. این یک راه عالی برای هیجان و لذت بیشتر است.

3- هدیه‌تان را به صورت شکلاتی کادو کنید

هدیه جالب

Credit: instyle

کاغذ کادو را از یک طرف رول کنید و چسب بزنید. سپس هدیه را درون آن قرار دهید. کاغذ را از این طرف هم رول کنید و محکم ببندید. بعد آن را با روبان تزیین کنید.

4- هدیه را رول کنید

هدیه جالبCredit: instyle

اگر هدیه‌تان گرد و منحنی است، برای بسته بندی به چیزی نرم و قابل انعطاف نیاز دارید. با نوارهای کاغذی هدیه را کاملاً بپوشانید. اگر چند هدیه کروی دارید می‌توانید آنها را به یک آدم برفی تبدیل کنید. با استفاده از چسب هر تکه را به دیگری بچسبانید. در آخر برای آدم برفی، چشم، دهان، بینی، دکمه، کراوات و یا روسری بگذارید.

پیشنهاد می‌کنیم مقالات چگونه بهترین عطر برای هدیه را انتخاب کنیم؟ [اینفوگرافیک] و 6 هدیه مناسب برای افراد عینکی را نیز بخوانید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر