ماهان شبکه ایرانیان

مشارکت سازمان میراث‌فرهنگی در سی‌و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی

هم‌زمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن و سی‌و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با برپایی غرفه‌های مختلف فرهنگی‌هنری در جشن پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت کرده است.

مشارکت سازمان میراث‌فرهنگی در سی‌و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، همزمان با فرارسیدن 22 بهمن، چهار غرفه به همت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در جلوی در اصلی این سازمان در خیابان آزادی برپا شده است و شرکت‌کنندگان در جشن انقلاب می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید کنند.

غرفه صنایع‌دستی با حضور هنرمندان صنایع‌دستی، غرفه بسیج، غرفه کودک با برگزاری برنامه‌های هنری کودکانه مانند نقاشی و سفال و غرفه توزیع اقلام فرهنگی همراه با معرفی جاذبه‌های گردشگری و معرفی آثار فرهنگی تاریخی از جمله فعالیت‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در برگزاری سی‌ونهمین جشن انقلاب اسلامی است.

همچنین به‌همت این سازمان محلی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری مانند نمایش خیابانی، خیمه‌شب بازی و مسابقه فرهنگی‌هنری تعبیه شده است و به 50 نفر از برگزیدگان این مسابقه که با موضوع آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی برگزار می‌شود، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

نماز جماعت ظهر و عصر نیز به میزبانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مطابق رسم همه‌ساله در این سازمان برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن می‌توانند در نماز جماعت ظهر و عصر در این سازمان حضور یابند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان