ماهان شبکه ایرانیان

باز هم مازراتی، باز هم کاهش تولید

گویا کمپانی خودروسازی مازراتی و شاسی بلند اسپرت آن نتوانسته‌اند مشتریان خود را راضی نگه دارند تا بار دیگر شاهد کمبود تقاضا برای خرید شاسی بلند مازراتی لوانته و تصمیم این خودروساز ایتالیایی برای کاهش ۵۹ درصدی ساعت کاری در کارخانه "Mirafiori " واقع در شهر تورین ایتالیا باشیم.

مازراتی با رونمایی از خودروی لوانته در اوایل 2016 میلادی، فعالیت رسمی خود را در سگمنت شاسی بلندها آغاز کرد که در ابتدای فعالیت به شدت مورد توجه قرار گرفت، اما این خودروی شاسی بلند لوکس مازراتی از سال گذشته تاکنون حال خوشی ندارند و چند ماه یکبار در رسانه‌های بین المللی اعلام می‌شود که شرکت خودروسازی مازراتی به دلیل تقاضای بسیار پایین برای خرید این خودرو، تولید شاسی بلند "لوانته" را محدود کرده است . در آخرین مورد هم که به چند روز گذشته برمی‌گردد، مازراتی با کاهش 59 درصدی ساعت کاری کارگران خود در کارخانه واقع در شهر "تورین" ایتالیا، موجبات افول تولید شاسیبلند لوکس ایتالیایی را فراهم کرد.

باز هم مازراتی، باز هم کاهش تولید

شاسی بلندهای خشن و اسپرت ممکن است که از محبوبیت بسیار بالایی در صنعت خودروسازی برخوردار باشند، اما جدا از داشتن اسم و رسم یک خودروی شاسی بلند اسپرت، باید عملکرد فنی بسیار خوبی هم داشت تا مشتریان را شیفته خود کند، اما گویا کمپانی خودروسازی مازراتی و شاسی بلند اسپرت آن نتوانسته‌اند مشتریان خود را راضی نگه دارند تا بار دیگر شاهد کمبود تقاضا برای خرید شاسی بلند مازراتی لوانته و تصمیم این خودروساز ایتالیایی برای کاهش 59 درصدی ساعت کاری در کارخانه "Mirafiori " واقع در شهر تورین ایتالیا باشیم. هرچند در صورت تداوم این شرایط، ممکن است که شرکت خودروسازی مازراتی تحت تاثیر فشارهای "فیات کرایسلر" قرار گرفته و مجبور به توقف تولید این خودروی شاسی بلند تنها پس از 2 سال فعالیت شود که در صورت تایید این موضوع، نزدیک به 2080 شغل مستقیم و غیرمستقیم از بین خواهد رفت و یا محدود خواهد شد.

باز هم مازراتی، باز هم کاهش تولید

در ادامه بد نیست بدانید که خودروی شاسی بلند اسپرت مازراتی این اواخر به یک موتور 3 لیتری شش سیلندر بنزینی با مهندسی فراری مجهز شده است که با سود جستن از توربوشارژرهای دوقلوی قدرتمند، می‌تواند حداکثر نیروی 430 اسب بخاری در اختیاراتومبیل قرار دهد که در عمل تبدیل به شتاب 5.2 ثانیه‌ در نسخه S می‌شود.پیش از این هم نیرو محرکه مازراتی لوانته توسط پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی تولید شده است که موتور بنزینی از نوع 3 لیتری شش سیلندر با دو قدرت 350 اسب بخاری و 430 اسب بخاری بوده و همچنین پیشرانه دیزلی هم با حجم مشابه 3 لیتری و بلوکه شش سیلندر، می‌تواند حداکثر نیرویی 275 اسب بخاری تولید کند که در این میان هر دو پیشرانه نیروی تولیدی خود را به دستان یک جعبه دنده هشت سرعته اتومات می‌سپارند تا نیروی حاصل شده از انفجار سوخت و هوا در داخل سیلندرها را به سمت چرخ‌های محرک هدایت کند.

 

 

منبع : خودروبانک

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان