پوشش ۹۸ درصدی تلویزیون دیجیتال در روسیه

آندره رومانچینکو، رییس رادیو تلویزیون روسیه گفت: تاکنون پوشش امواج دیجیتال در روسیه به ۹۳ درصد رسیده و تا پایان سال ۲۰۱۷ بیش از ۹۸.۴ درصد از مناطق روسیه امکان دریافت سیگنال دیجیتال را دارند و مابقی مناطق تنها از طریق ماهواره می‌توانند برنامه‌های دیجیتالی را دریافت کنند.

خبرگزاری ایسنا: تا پایان امسال 98.4 درصد روسیه امکان دریافت شبکه های تلویزیونی دیجیتال را دارند.

به گزارش تاس، آندره رومانچینکو، رییس رادیو تلویزیون روسیه گفت: تاکنون پوشش امواج دیجیتال در روسیه به 93 درصد رسیده و تا پایان سال 2017 بیش از 98.4 درصد از مناطق روسیه امکان دریافت سیگنال دیجیتال را دارند و مابقی مناطق تنها از طریق ماهواره می‌توانند برنامه‌های دیجیتالی را دریافت کنند.

مجموعه شبکه‌های دولتی دیجیتال روسیه شامل 10 کانال است که برنامه‌های خبری، آموزشی، تفریحی و سرگرمی، ورزش و کودکان را شامل می‌شود و بر پایه پهنای اینترنت فیبر نوری به صورت رایگان عرضه می‌شود.

با این حال شرکت‌های خدمات‌دهنده اینترنت در قبال بسته‌های اینترنتی پرسرعت نامحدود ماهیانه امکان دریافت بیش از 50 شبکه تلویزیونی و صدها شبکه رادیویی را نیز به مبلغ 10 دلار در ماه برای کاربران فراهم می‌کنند.

روسیه پهناورترین کشور جهان است که روزانه بیش از 100 میلیون کاربر از اینترنت پرسرعت دراین کشور استفاده می‌کنند و جایگاه ششم بیشترین استفاده‌کننده اینترنت در جهان را به خود اختصاص داده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر