تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد گرگان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: استان گلستان طی روزهای آینده میزبان دو شهید گمنام خواهد شد.

به گزارش رجانیوز به نقل از مهر، علی اصغر فاضلی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه تشییع پیکر جانباز حاج غلام صادقی مقدم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیکر مظهر دو شهید گمنام طی روزهای آینده در استان گلستان تشییع می‌شود که یکی از این شهدیان گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به خاک سپرده خواهد شد و برای مکان خاک سپاری دیگر شهید گمنام هنوز تصمیم گیری نشده است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در خصوص جانباز حاج غلام صادقی مقدم که جان به جان آفرین تسلیم کرد، گفت: حاج غلام صادقی مقدم جزو شهدای زنده بود که زحمات زیادی در هشت سال دفاع مقدس کشید و امروز به همرزمان شهید خود پیوست.
 
وی افزود: ایشان دارای جانبازی 35 درصد بود که به عنوان شهید زنده زندگی می‌کرد و به دلیل مشکلات ناحیه چشم و بخش های داخلی امروز به لقا الله پیوست.
 
فاضلی تصریح کرد: جانبازان 70 درصد تحت هر شرایطی فوت کنند شهید محسوب می‌شوند و جانبازان کمتر از 70 درصد هم بر اساس اعلام نظر متخصصان و جمع بندی مدارم و بررسی در هیئت پنج نفره مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
 
وی ادامه داد: حاج غلام صادقی مقدم 35 درصد جانبازی داشت و اگر خانواده ایشان درخواست داشته باشند که جزو شهدا محسوب شود باید مدارکش را از بیمارستان دریافت کنند تا به پزشک متخصص اراده و به تهران ارسال کنیم.
 
به گفته وی، 149 جانباز 70 درصد در گلستان وجود دارد که از این تعداد، 31 نفر جانباز ویلچری قطع نخاع و ضایعه نخاعی هستند
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر