مُد بهاره؛ استایل روزمره آقایان در بهار ۹۷

معمولاً در فصل بهار استایل روزمره آقایان شامل پوشاک‌هایی از جنس نخی و کتان است. استایل کژوال برای اکثر مردان اهمیت بالایی دارد؛ زیرا پرکاربرد‌تر و بوده و غالباً با این پوشش ظاهر می‌شوند

مُد بهاره؛ استایل روزمره آقایان در بهار 97

معمولاً در فصل بهار استایل روزمره آقایان شامل پوشاک‌هایی از جنس نخی و کتان است. استایل کژوال برای اکثر مردان اهمیت بالایی دارد؛ زیرا پرکاربرد‌تر و بوده و غالباً با این پوشش ظاهر می‌شوند. استایل روزمرۀ آقایان مناسب محل کار، مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و جشن‌های خانگی است، بنابراین اگر در کمد لباستان بیشتر این سبک لباس را داشته باشید می‌توانید در طول هفته ست‌های متنوعی داشته و خاص و شیک‌پوش باشید.

انواع استایل روزمره آقایان در سال 2018

برای خرید استایل روزمره آقایان برای سال جدید و فصل بهار بهتر است به‌سراغ رنگ‌های روشن و جنس خنک بروید؛ زیرا با گذشت روزهای اول بهار، هوا خیلی زود رو به گرما رفته و این سبک لباس‌ها کارایی بیشتری خواهند داشت. جنس نخی برای تیشرت و پیراهن انتخاب بهتری برای مردان است، جنس نخ به دلیل لطافت بالایی که دارد خیلی زود دچار چین‌و‌چروک می‌شود، بنابراین پوشیدن شلوار نخی برای روزهایی که ساعات طولانی خارج از منزل هستید زیاد مناسب نیست. لباس چروک استایل شما را شلخته و نامرتب می‌کند.

استایل روزمره آقایان بهاره

شلوار کتان یا جین برای لباس کژوال شما انتخاب شایسته‌ای است. اگر می‌خواهید در طول روز خستگی کمتری به سراغتان بیاید، در انتخاب کفشتان نهایت دقت را داشته باشید. کفش چرم یا کفش کتانی این خواسته شما را برآورده می‌کنند.

استایل روزمره آقایان در بهار97

به هنگام ترکیب استایل روزمره خود در فصل بهار، مانند همیشه حواستان به ست پوشیدن باشد. نحوه ترکیب رنگ‌ها و ست‌کردن اکسسوری و پوشاک شما باید با دقت صورت بگیرد. پوشش مرتب و شیک شما در محل کار به شما اعتماد‌به‌نفس داده و در روحیۀ کاری شما بسیار مؤثر است.

جنس نخی برای تیشرت و پیراهن انتخاب بهتری برای مردان است، جنس نخ به دلیل لطافت بالایی که دارد خیلی زود دچار چین‌و‌چروک می‌شود، بنابراین پوشیدن شلوار نخی برای روزهایی که ساعات طولانی خارج از منزل هستید زیاد مناسب نیست. لباس چروک استایل شما را شلخته و نامرتب می‌کند.

شاید موردی که در عکس و تصویر نگنجد و اهمیت بسزایی دارد، عطر باشد. آقایان فراموش نکنید روزانه عطری ملایم و همه‌‌پسند بزنید، به‌طوری‌که با آن رایحه اطرافیان و همکارانتان شما را یاد کنند! در جلسات مهم کاری از کت‌های اسپرت بهاره برای کامل‌شدن استایلتان کمک بگیرید، این مدل کُت‌ها کلاس‌ کاری شما را بالا می‌برد. استایل روزمره آقایان

قطعاً به‌عنوان یک آقای خوش‌پوش می‌دانید متناسب با مکان و افرادی که به ملاقات آن‌ها می‌روید، استایل خاص و شیکی داشته باشید. تنوع مدل‌های پوشاک و استایل روزمرۀ آقایان در فصل بهار بسیار بالاست و این کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد که چطور مردی شیک و جذاب باشید.

به پایان این پست رسیدیم. اگر شما هم نظری درمورد استایل روزانه آقایان در بهار 97 دارید، با روزچین و خوانندگانش در میان بگذارید.

خواندن این مطالب را از دست ندهید:

استایل روزانه خانم‌ها در دورهمی‌ها در سال 97

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان