مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران به میزان خبر داد

مرگ ۵۱۰ نفر در تصادفات رانندگی استان مازندران در ۱۰ ماهه امسال

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در ده ماهه امسال، ۵۱۰ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که ۵۵۱ نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، ۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

510 نفرقربانی حوادث رانندگی در ده ماهه امسالعلی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از آمار 510 نفر تصادفات رانندگی در این استان خبر داد و گفت: از مجموع تلفات حوادث رانندگی ده ماهه امسال در استان مازندران 382 نفر مرد و مابقی نفر زن هستند.

وی بیان کرد: بر اساس این گزارش شهر‌های ساری و میاندرود با 83، آمل با 63 بابل با 60 فوتی بیشترین شهر و رامسر با 7 فوتی کمترین شهر‌ها یی هستند که در آن گزارش شده است.

وی تصریح کرد:در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در ده ماهه امسال آمده است: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 351 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با 137 مورد در تصادفات درون شهری و 22 مورد در جاده‌های روستایی گزارش شده است.

عباسی گفت: در حوادث رانندگی ده ماهه امسال 13 هزار و 689 نفر مصدوم شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2 درصد افزایش داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان