مُد بهاره؛ مدل‌های سال ۹۷ برای کوتاهی موی مردانه

آقایان به‌روز و خوش‌سلیقه همیشه برای انجام کوتاهی مو به دنبال مدل‌های جدید و خاص بوده و سایت‌ها و مجله‌های زیبایی را برای مدل کوتاهی مردانه دنبال می‌کنند

مُد بهاره؛ مدل‌های سال 97 برای کوتاهی موی مردانه

آقایان به‌روز و خوش‌سلیقه همیشه برای انجام کوتاهی مو به دنبال مدل‌های جدید و خاص بوده و سایت‌ها و مجله‌های زیبایی را برای مدل کوتاهی مردانه دنبال می‌کنند. همان‌طور‌که می‌دانید مدلی که این روزها طرفداران بسیاری داد مدل کوتاهی «فید» است. در این مدل، کناره‌ها و پشت‌سر در حد سفید کوتاه بوده و بالای سر موهای بلندتری دارد. این سبک معمولاً برای اکثر مردان جوان مناسب است و مورد‌پسندشان قرار می‌گیرد. روزچین را برای دیدن مدل‌های سال 97 برای کوتاهی موی مردانه دنبال کنید.

مدل‌های کوتاهی موی مردانه برای انواع سلیقه‌ها

مدل کوتاهی فِید بسته به نظر شما توسط آرایشگر انجام می‌شود. میزان سفیدی دورِ مو و بلندی موی بالای سر به خواستۀ شما انجام می‌شود. آرایشگران از ابزار قیچی و موزر برای این مدل کوتاهی موی مردانه استفاده می‌کنند. البته روش انجام آن کاملاً به آرایشگر بستگی دارد، اما غالباً کار را از کنار گوش‌ها شروع می‌کنند و به گردن می‌رسند. قبل از مراجعه به آرایشگاه مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید و میزان کوتاهی و بلندی مدلی را که مد‌نظر دارید بدانید.

مدل کوتاهی موی مردانه سال

این مدل مو با ریش ترکیب جالبی خواهد شد، البته داشتن ریش هم از مدهای پرطرفدار این روزهاست. مدل موهای قسمت بالای سرتان را می‌توانید مرتب عوض کنید و در نهایت به مُدلی برسید که شما را بهتر می‌کند و بیشتر به شما می‌آید.

مدل کوتاهی موی مردانه

برای انتخاب مدل کوتاهی مو تنها به مد توجه نکنید! شاید مدلی که این‌روزها باب شده برای شما نتیجۀ جالبی نداشته باشد. برای انتخاب مدل کوتاهی مو به فرم صورت، جنس مو و نحوه رشد موهایتان توجه کنید. با در‌نظر‌گرفتن این فاکتورها انتخاب شایسته‌تری برای مدل کوتاهی موی خود خواهید داشت.

نحوه کوتاهی موی مردانه

داشتن موهای حالت‌دار کار شما را برای انتخاب مدل کوتاهی مو آسان‌تر می‌کند. معمولاً برای این افراد، هر مدل مویی نتیجۀ خوبی دارد. البته اگر با فرم صورتشان همخوانی داشته باشد. افرادی که موی لخت دارند، مدل فِید را می‌توانند انتخاب کنند، در‌این‌صورت باید موهای بالای سرشان را بلندتر نگه دارند تا با مواد حالت‌دهنده بتوانند آن‌ها را روی سرشان مدل دهند.

مدل کوتاهی موی مردانه

این مدل‌ها در فصل بهار پیشنهادی است که معمولاً آرایشگرها به مشتریان خود می‌دهند. البته مشتری‌های جوان و شیک‌پسند.

مدل کوتاهی موی مردانه

معمولاً آرایشگران خوش‌ذوق برای جلب رضایت مشتری، از تکنیک مدل‌های ترکیبی استفاده می‌کنند. آن‌ها با به‌کار‌بردن تجربۀ خود مدلی را که مناسب شما باشد برایتان انجام می‌دهند. البته اگر به آرایشگر خود اطمینان دارید از او بخواهید مدل کوتاهی موی ترکیبی را برایتان انجام دهد. می‌توانید با سشوار به موهایتان حالت دهید، اگر اهل تنوع هستید مدلی را انتخاب کنید که بتوانید آن را تغییر حالت دهید، حتماً قبل از شروع به کار با آرایشگر خود مشورت کنید.

مدل موی بهاره ما در اینجا به پایان می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم سایر مطالب مربوط به مد بهاره را در روزچین دنبال کنید.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان