یک درخواست از همرزمان شهید حاج حسین همدانی

دبیر اجرایی جشنواره ملی خاطره‌نویسی شهید «همدانی» گفت: رزمندگان و پیشکسوتان و همرزمان شهید حاج حسین همدانی خاطرات خود به بنیاد شهید همدنی ارسالل کنند.

یک درخواست از همرزمان شهید حاج حسین همدانی

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر عزیزی که در آیین اختتامیه جشنواره ملی خاطره نویسی ویژه سرلشکر شهید حاج حسین همدانی سخن می‌گفت  بیان کرد:برگزاری مراسم اختتامیه  برای این جشنواره بهانه بود چراکه در راستای معرفی شخصیت شهید همدانی در ابتدای راه هستیم.  شهید همدانی یک شخصیت بین المللی و افتخار استان همدان است. امیدواریم بتوانیم مسائل دفاع مقدس را به درستی در جامعه بیان کنیم تا اثربخشی قابل توجهی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع مطالب بسیاری از این شهید بزرگوار وجود دارد که لازم است به سایت «حبیب حرم» و یا بنیاد شهید همدانی ارسال شود. از این رو اعلام می‌کنم رزمندگان و پیشکسوتان و همرزمان حاج حسین همدانی خاطرات خود را به این دو سایت ارسال کنند.  شهید همدانی در عرصه‌های فرهنگی همواره پیشگام بودند و ما این ویژگی را در کمتر فرمانده دوران دفاع مقدس دیدیم. یکی از اقدامات بنیاد شهید همدانی جلوگیری از بحث تحریف است به گونه‌ای که بتوانی مطالب دفاع مقدس شهید همدانی را به درستی و عین واقعیت ارائه دهیم.

عزیزی با بیان اینکه شهید همدانی در عرصه‌های علمی، سیاسی، ورزشی و فرهنگی خط شکن بود، تاکید کرد: ایشان در قبل، حین و بعد از دوران دفاع مقدس رشادت‌هایی داشته که به رشته تحریر درآمده است.   امیداوارم به وسیله خاطرات و سیره زندگی شهید همدانی بتوانیم به خوبی ابعاد شخصیتی شهید همدانی را به درستی تبیین کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر