معرفی شارژر جدید سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی اس ۹

حدود ده روز دیگر، سامسونگ به طور رسمی از پرچمدار جدیدش گلکسی اس ۹ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ پرده‌برداری می‌کند و به نظر می‌رسد یک شارژر جدید بی‌سیم نیز قرار است همراه آن معرفی شود.

معرفی شارژر جدید سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی اس 9

حدود ده روز دیگر، سامسونگ به طور رسمی از پرچمدار جدیدش گلکسی اس 9 در کنگره جهانی موبایل 2018 پرده‌برداری می‌کند و به نظر می‌رسد یک شارژر جدید بی‌سیم نیز قرار است همراه آن معرفی شود.

تصاویری که از دفترچه راهنمای این محصول درز کرده نشان می‌دهد این پد جدید دو زغال شارژکننده دارد که از شارژ سریع 9V/1.67A، 9V/2A یا 12V/2.1A پشتیبانی می‌کند.

این شارژر به پد ایستاده شارژ فعلی سامسونگ شباهت دارد و در پشت آن یک پورت USB-C برای کابل برق و یک فن برای پراکنده کردن گرما از تمام شارژهای چی (Qi) دارد. یک چراغ شاخص با حالت‌های مختلف نیز دسترسی بهتر را امکان‌پذیر می‌کند. وقتی چراغ به رنگ قرمز است یعنی دستگاه در حال شارژ بوده و وقتی به رنگ سبز در می‌آید یعنی آماده به کار است. چراغ چشمک‌زن نیز به معنی بروز خطا در فرایند شارژ است.

تصاویری از قاب و جلد این گوشی نیز منتشر شده است که مهر تأییدی بر تنظیمات دوربین دوگانه در پشت گلکسی اس 9 پلاس محسوب می‌شود. لوازم جانبی محافظ هم شامل قاب‌های Hyperknit و Alcantara و همین طور کاور ایستاده محافظی است که با استاندارد نظامی MIL-STD-810G سازگاری دارد.

منتظر اخبار بعدی ما از MWC 2018 باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان