بنچمارک گلکسی اس ۹ پلاس قدرت بالای دستگاه را به رخ می کشد

کمتر از دو هفته تا رونمایی از کهکشانی های بعدی سامسونگ باقی مانده و حالا شایعات و افشاگری ها به اوج خود رسیده است. این شرکت به تازگی ویدیوهایی برای به رخ کشیدن قدرت دوربین های گلکسی اس ۹ منتشر کرده و حالا هم گزارشی از سوی بنچمارک آنتوتو منتشر شده که قدرت گلکسی اس ۹ پلاس را نمایش می دهد.

بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس قدرت بالای دستگاه را به رخ می کشد

کمتر از دو هفته تا رونمایی از کهکشانی های بعدی سامسونگ باقی مانده و حالا شایعات و افشاگری ها به اوج خود رسیده است. این شرکت به تازگی ویدیوهایی برای به رخ کشیدن قدرت دوربین های گلکسی اس 9 منتشر کرده و حالا هم گزارشی از سوی بنچمارک آنتوتو منتشر شده که قدرت گلکسی اس 9 پلاس را نمایش می دهد.

عمده توجه روی نسخه معمولی تر گلکسی اس 9 است و تقریبا مدل پلاس هم از همه لحاظ شبیه به آن است اما به جز اندازه بزرگتر، مدل پلاس ویژگی های متفاوت دیگری هم دارد.

برای مثال، گلکسی اس 9 پلاس رم 6 گیگابایتی در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. اما گلکسی اس 9 قرار است همان 4 گیگابایت سال گذشته را حفظ کند. همین 2 گیگابایت رم اضافه سبب شده تا گلکسی اس 9 پلاس بتواند امتیاز 265267 را در آنتوتو از آن خود کند.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، گلکسی اس 8 پلاس با 6 گیگابایت رم و اسنپدراگون 835 توانسته بود امتیاز 170641 را کسب کند ولی اسنپدراگون 845 موجود روی گلکسی اس 9 پلاس توانسته بازی را تغییر دهد.

در گیک بنچ نیز این موبایل امتیازهای 8409 و 2449 را در دو حالت چند هسته ای و تک هسته ای به دست آورده که نسبت به مدل قبلی پیشرفت قابل توجهی است ولی وقتی با چیپ A11 Bionic موجود روی آیفون X اپل مقایسه می شود، هنوز عقب است.

آنتوتو رزولوشن 2220 در 1080 را نشان می دهد که تنظیمات 18:5:9 سامسونگ برای نمایشگرها است و دلیل نمرات بالاتر را توضیح می دهد. ویژگی دیگر گلکسی اس 9 پلاس که در ابتدا به آن اشاره نشد، دوربین دوگانه ای است که گلکسی اس 9 معمولی از آن بی بهره است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان