ماهان شبکه ایرانیان

جلالی: برخی برای گنجاندن موضوع حقوق مدیران در برنامه ششم برنامه‌ریزی داشتند

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس درباره تعیین سقف حقوق مدیران گفت که برخی برنامه‌ریزی کرده بودند که این موضوع را در برنامه ششم مطرح کنند و نهایتاً‌ مجلس بازنده این قضیه شود.

جلالی: برخی برای گنجاندن موضوع حقوق مدیران در برنامه ششم برنامه‌ریزی داشتند

به گزارش ایسنا، کاظم جلالی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری مستند به ماده 24 آیین‌نامه داخلی خطاب به علی لاریجانی، گفت: از شما تشکر می‌کنیم که از شأن مجلس دفاع کردید اما از برخی دوستان گله‌مندیم علیرغم اینکه رئیس مجلس خود را سپر بلا کردند با نکات آیین‌نامه‌ای به این موضوع جفا می‌کنند.

وی افزود: مسأله اینجاست که دولت لایحه نمی‌دهد و مجلس وارد حوزه‌هایی می‌شود که در اصل دولت باید وارد شود. مهلت اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری سال 91 به پایان رسیده و در چهار سال گذشته هر سال تمدید شده است، ما باید این قانون را برای سال 96 مجدداً تمدید کنیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در ماه رمضان که موضوع حقوق‌های نجومی پیش آمد ریاست مجلس مرکز پژوهش‌ها را مکلف کرد طرحی در این زمینه تهیه کند. آن زمان آقای نوبخت، سخنگوی دولت با من تماس گرفت و گفت شما برای نگارش این طرح دست نگه دارید ما ظرف دو هفته لایحه دولت را به مجلس تقدیم می‌کنیم اما این لایحه هنوز ارائه نشده است.

جلالی یادآور شد: آیا بحث حقوق‌ها اساساً جایی در برنامه ششم توسعه داشت؟ آیا ما باید این موضوع را در برنامه می‌گنجاندیم؟ برخی دوستان گویی برنامه‌ریزی داشتند که از طرفی این موضوع را وارد برنامه ششم کنند و از طرف دیگر چیزهایی به آن اضافه و کم کنند که نهایتاً مجلس بازنده موضوع شود. در حالی که باید در این زمنیه دقت بیشتری صورت می‌گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان اضافه کرد: متأسفیم که خیلی‌ها به مجلس جفا کردند و امروز برخی نشریات و روزنامه‌هایی تیترهایی زدند که به مجلس و رئیس مجلس جفا شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان