وعده فرماندار ویژه ری برای حل مشکلات قیامدشت؛

اختصاص بودجه ۶۰ میلیارد تومانی به قیامدشت در سال آینده

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت قیامدشت روشن شده و با تشکیل شهرداری و شورای شهر یکی از مشکلات اساسی این محدوده حل شده است،گفت: مبلغ ۶۰ میلیارد تومان تا نیمه اول سال ۹۷ به قیامدشت اختصاص خواهیم داد.

اختصاص بودجه 60 میلیارد تومانی به قیامدشت در سال آینده

هدایت الله جمالی پور در گفت و گو با ایسنا، درخصوص بررسی مشکلات و آخرین وضعیت قیامدشت اظهارکرد: در دولت یازدهم برای حل معضلات قیامدشت اقدامات موثری انجام شد و سرانه‌های لازم برای این شهر تا حدودی تامین شده است. برای مثال طی پیگیری‌های صورت گرفته و مذاکرات با وزیر بهداشت، با توجه به تراکم جمعیت در قیامدشت و هزینه‌بر بودن انتقال بیماران به تهران، مصوبه شبانه‌روزی شدن درمانگاه این شهر را گرفتیم.

وی افزود: بودجه راه‌اندازی اورژانس قیامدشت را فرمانداری تقبل کرد و زمین هم با همکاری شهرداری و بخشداری تأمین شد. همچنین برای تأمین آمبولانس هم تمهیداتی اندیشیده شد تا شهروندان در این منطقه در حوزه درمانی مشکلاتشان مرتفع شود.

جمالی‌پور ادامه داد: قبلا قول کمک 20 میلیارد تومانی را برای شروع کار شهر قیامدشت داده بودیم که خوشبختانه در حال انجام است و محقق خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر تلاش مسئولان قیامدشت از جمله بخشدار خاوران ، امام جمعه ، اعضای شورای شهر و شهردار قیامدشت گفت: امیدواریم با تحقق بودجه و همکاری همه مسئولان مشکلات این شهر به سرعت حل شود. من از نخستین روز حضورم در فرمانداری ری نگاه ویژه‌ای به قیامدشت داشته‌ام.

وی در پایان اظهارکرد: مشکلی که اوایل در قیامدشت داشتیم نامشخص بودن وضعیت این شهر بود؛ به شکلی که معلوم نبود قیامدشت شهرک است یا روستا اما با همت و کمک مسئولان این منطقه توانستیم قیامدشت را به شهر تبدیل کنیم و به‌طورقطع در آینده نزدیک با کمک شهروندان سایر مشکلات قیامدشت مرتفع خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان