ماهان شبکه ایرانیان

امام جمعه موقت ورامین:

مطرح کنندگان مسئله رفراندوم فوری جبران کنند

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: مطرح کردن مسئله رفراندوم که سبب خوشحالی بیگانگان شد، زیبنده مراسم ۲۲ بهمن نبود، جا دارد افرادی که این مسئله را مطرح کردند، فورا جبران کنند.

مطرح کنندگان مسئله رفراندوم فوری جبران کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا(س) سه شنبه شب و بعد از نماز مغرب و عشا، مانند سال های قبل از مسجد صاحب الزمان(عج)  به سوی گلزار شهدای گمنام برگزار می شود.

وی سپس به حضور 2 شهید گمنام در مسجد صاحب الزمان(عج) همزمان با شامگاه یکشنبه اشاره کرد و گفت: این شهدای عزیز، هر از چند گاهی با پیکر مطهرشان می آیند، تا به خواب رفتگان و غفلت زدگان را بیدار کنند.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مردم برای رقم زدن 22 بهمن تماشایی، اضافه کرد: این راهپیمایی تیر خلاص به قلب آمریکا، مزدوران و نفوذی هایش زد، که بدانند ملت ایران هرگز از اسلام و انقلاب فاصله نخواهند گرفت و علی رغم نقدها و گله ها هرگز عملکرد ضعیف و ناکارآمد مدیران را به پای اصل نظام نمی نویسند.

محمودی ضمن انتقاد از برخی سخنرانی ها در روز 22 بهمن گفت: 22 بهمن روز اتحاد و انسجام در برابر دشمن است، این که برخی حرف های نامناسب در این روز زده شود، هیچ توجیه منطقی و انقلابی نداشته و ندارد، مطرح کردن مسئله رفراندوم که سبب خوشحالی بیگانگان و تیتر اصلی رسانه های ضد انقلاب و بیگانه شد، زیبنده مراسم 22 بهمن نبوده و نیست، جا دارد افرادی که با چنین سخنرانی هایی موجب خرسندی ضد انقلاب و مستکبران می شوند، فورا جبران کنند و شیرینی حضور ملت را به کام آنان تلخ نسازند.

گرفتن قانون اساسی در مقابل روح قانون اساسی حرکتی عمروعاص گونه است

رییس ستاد دهه فجر استان تهران به چند نکته مطرح شده در این سخنرانی ها اشاره کرد و گفت: این که هرکس قانون اساسی جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد، انقلابی است، از سویی کاملا صحیح است، قانون اساسی میراث امام و شهدا و عصاره تمام ارزش های ملی ما است و اصل 110 قانون اساسی هم ولایت فقیه است، اما سوال این جا است، آیا صرف این که کسی قانون اساسی را قبول داشته باشد ولی از ولایت فقیه تبعیت نکند، انقلابی است.

وی افزود: آیا کسانی که می گویند به قانون اساسی اعتقاد دارند، اما در حوزه فضای مجازی دغدغه های رهبری را معطل گذاشتند، در برجام به سفارشات رهبری عمل نکردند، در مسائل فرهنگی هشدارهای رهبری را مورد توجه قرار ندادند انقلابی هستند؟ مگر اصل هشتم قانون اساسی مربوط به امر به معروف و نهی از منکر نیست، چرا به این اصل عمل نمی شود، ما کسانی را انقلابی می دانیم، که ضمن اعتقاد به قانون اساسی به ولایت فقیه، اعتقاد و پایبندی عملی داشته باشند، نکند برخی سیاسیون امروز به سرنوشت شوم خوارج نهروان مبتلا شوند، یا همان کاری را کنند، که عمروعاص کرد.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که عمروعاص قرآنی که قریب به 300 آیه درباره علی(ع) دارد، در برابر آن حضرت گرفت، گفت: عمروعاص با قرآن به جنگ قرآن ناطق آمد و عوام را فریب داده و علی(ع) را خانه نشین کرد، نکند امروز برخی قانون اساسی را در برابر ولایت فقیه که روح قانون اساسی است، قرار داده و مردم را فریب دهند، ما هرچه داریم از ولایت فقیه است، برخی ولایت فقیه را به دیکتاتوری تعبیر می کنند، حال آن که به تعبیر امام(ره) این ولایت فقیه است، که جلوی دیکتاتوری را می گیرد.

فتنه گران، منافقین، نفوذی ها و نجومی بگیران خود از قطار انقلاب پیاده شدند

محمودی با بیان این که در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن گفته شد، ما برخی را از قطار انقلاب پیاده کردیم، که می توانستیم پیاده نکنیم و امروز باید مجددا همه را به سوار شدن بر قطار انقلاب دعوت کنیم، اضافه کرد: آیا کسانی که فتنه کردند، آیا کسانی نفوذی دشمن بودند، آیا کسانی که با منافقین هم پیاله شدند، آیا کسانی که به ملت خیانت کردند، آیا کسانی که از مردم فاصله گرفتند و با زندگی اشرافی و حقوق های نجومی و ... را ملت پیاده کردند، یا خود پیاده شدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: این ها به جای پایبندی به راه امام و شهدا به دنبال آمریکا و اسراییل رفتند و به خون مطهر شهدا خیانت کردند، خود از قطار انقلاب پیاده شدند، کسی آن ها را پیاده نکرد، توبه کنند و به قطار انقلاب سوار شوند، چرا طوری حرف می زنیم که ضد انقلاب و عناصر سودجو و فرصت طلب را طلبکار مردم و انقلاب می کنیم.

وی گفت: ملت ایران در 22 بهمن نشان داد، علی رغم تمام سم پاشی ها و فتنه ها و تبلیغات دشمن، راه امام(ره) و شهدا را فراموش نخواهد کرد و هرگز از ولایت فقیه جدا نمی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان