در واکنش به اتهام نقش جادوگر در تیم خونه به خونه

فرجی: برابر جادوگر هم بازی کنیم سه گل جلوییم

مدافع موفق خونه به خونه بابل نسبت به حواشی و شایعاتی که در خصوص این تیم شکل گرفته واکنش نشان داد و اعلام کرد برخی‌ها نمی‌خواهند موفقیت این تیم را ببینند.

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی، مدافع شمالی خونه به خونه در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر نفت مسجد سلیمان گفت: نفت یکی از تیم‌های خوب این فصل لیگ دسته اول است و جایگاه این تیم هم این مساله را نشان می‌دهد اما ما روند خوبی را طی هفته‌های اخیر در پیش گرفته‌ایم و برپایه آن توانستیم اکنون یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر لقب بگیریم.


وی ادامه داد: اینکه مدعی باشیم مهم نیست و باید با حفظ همین روند تا پایان فصل بتوانیم یکی از سهمیه‌ها را کسب کنیم. هواداران بابلی شایسته حضور در لیگ برتر هستند و شاید از نظر ساختار و امکانات با مشکلاتی مواجه باشیم اما مطمئنا بعد از صعود خیلی از مسائل برطرف خواهد شد. اکنون تمام تمرکز ما روی مسابقات باقیمانده است و امیدوارم هواداران بی نظیر ما همینطور از تیم حمایت داشته باشند و بتوانیم با کسب امتیازات لازم شانس صعود را همچنان حفظ کنیم.


فرجی که سابقه حضور در لیگ برتر به همراه نفت آبادان و راه آهن را در کارنامه دارد در خصوص حواشی اخیر شکل گرفته و اتهامی که در مورد نقش جادوگر در نتایج این تیم مطرح می‌شود گفت: این از آن حرف‌هاست واقعا. یعنی چه که در فوتبال جادوگر نتایج را مشخص کند. پس این همه هزینه برای چه می‌شود و با بازیکنان قرارداد می‌بندند؟ اینطور باشد که یک جادوگر استخدام می‌کنند و چند نفر معمولی با هزینه ناچیز را روانه مسابقه می‌کنند و احتمالا طبق گفته این مدعیان قهرمانی جام جهانی را هم جشن می‌گیرند! بیخیال این حرف‌ها و در تیم خونه به خونه من چنین چیزی ندیدم و خوشبختانه چه در دوران آقای نکونام و چه اکنون که آقای اسکوچیچ آمده با نظرات فنی و تاکتیکی مربیان‌مان و توانایی بازیکنان و البته حمایت قابل تقدیر هواداران به برتری رسیدیم و اگر با این روحیه و توانایی فنی مقابل جادوگران این دوستان هم حاضر شویم و یک پنالتی هم به آنها هدیه کنیم باز سه گل از آنها جلو خواهیم بود.


وی ادامه داد: فوتبال یک ورزش جوانمردانه است و این مسائل نقشی در آن ندارند و نخواهند داشت و بهتر است در این مورد صحبت نشود. تمام بازیکنان و کادر خونه به خونه از حداکثر توان فنی و روحی خود برای رسیدن به نتیجه سود می‌برد و بازیکنان خوبی نیز در ترکیب ما حاضر هستند که کار را بر هر حریفی سخت خواهند کرد.


فرجی در خصوص دیدار نیمه نهایی جام حذفی و شانس تیمش برای صعود به فینال و تقابل با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی گفت: خونه به خونه شاید در لیگ دسته اول حضور داشته باشد اما به هیچ عنوان نمای یک تیم لیگ پایینی را ندارد و مطمئنا در جام حذفی همانطور که تا به امروز تلاش داشتیم باز هم برای رسیدن به موفقیت بزرگ تلاش خواهیم کرد و برای قهرمانی خواهیم جنگید. مطمئن هستیم اگر راهی فینال شویم در استادیوم این بازی هواداران ما یک جای خالی هم نخواهند گذاشت و یک روز تاریخی را رقم خواهیم زد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر