ماهان شبکه ایرانیان

علیرضا آرا به مهر گفت:

بعضی از سازندگان سریال ها در شرایط موجود هم خلاق هستند

یک بازیگر تئاتر و تلویزیون با اشاره به شرایط موجود در تلویزیون بیان کرد که بعضی از سازندگان سریال ها در شرایط موجود هم خلاق هستند و اجرای متفاوتی در کارهای شان دارند.

بعضی از سازندگان سریال ها در شرایط موجود هم خلاق هستند

علیرضا آرا بازیگر تلویزیون درباره فعالیت های خود در حوزه سریال ها به خبرنگار مهر گفت: در این یکی دو ماه چند فیلمنامه خواندم که چندان مناسب نبود و به توافق نرسیدیم و فعلا برنامه جدی برای کار ندارم.

وی درباره کار در تلویزیون در چند سال اخیر یادآور شد: خیلی وضع تلویزیون در چند سال اخیر تفاوت آنچنانی نداشته، دلیلش هم این است که چارچوب های خاص تلویزیون کمی ثابت است. این باعث شده همه فیلمنامه ها و قصه ها شبیه هم باشند و مضامین مختلف مورد توجه قرار نگیرند.

بازیگر سریال «زیر پای مادر» اضافه کرد: افرادی که مشغول سریال سازی می شوند مجبور هستند که با همین شرایط کار کنند که البته در همین در چارچوب گاهی بعضی در ساخت آثار و اجرای آنها خلاقانه تر عمل می کنند.  

آرا با اشاره به سریال «لیسانسه ها» توضیح داد: از سریال «لیسانسه ها» مثال می زنم که همه آن را دیده اند، همین فیلمنامه را می شد خیلی ساده ساخت اما به نظرم سروش صحت نویسنده و کارگردان این مجموعه خیلی خلاقانه عمل کرد. او در زاویه نگاه و دکوپاژ خلاقیتی داشت که سریال را به کاری پرمخاطب با کلی نوآوری تبدیل کرد.

وی در پایان بیان کرد: این نوع اجرا که بخواهید با توجه به شرایط موجود حرف بزنید و حرف جذابی هم بیان کنید و خلاقانه عمل کنید کار سختی است و بعضی از سازندگان ما در سریال ها اینچنین عمل می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان