رئیس هیئت فوتبال همدان: از طریق CAS پیگیر پرونده پاس هستیم

رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: از طریق دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش( CAS ) پیگیر پرونده پاس و اثبات تخلف بازیکن برزیلی هستیم.

رئیس هیئت فوتبال همدان: از طریق CAS پیگیر پرونده پاس هستیم

عباس صوفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر چه فیفا با اعتراض پاس درباره پرونده "کوتو" و کسر 6 امتیاز از این تیم مخالفت کرده اما ما از طریق دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش ( CAS ) همچنان پیگیر این پرونده هستیم.

وی با قدردانی از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس در تلاش برای حل کسر امتیاز از این تیم، عنوان کرد: مدیرعامل باشگاه تلاش خود را برای جلوگیری از کسر 6 امتیاز کرد و حتی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز ضمن تأیید تخلف بازیکن برزیلی، رایزنی‌هایی را با "اینفانتینو" رئیس فیفا انجام داد اما متأسفانه اشتباهاتی که فصل قبل صورت گرفته بود، موجب شد تا فیفا بر مبنای سال قبل رأی بدهد.

وی اضافه کرد: وقتی این بازیکن متخلف است نباید با او توافق یا پرداختی صورت می‌گرفت که البته فصل قبل این اشتباهات انجام شد و امسال که پاس نتایج خوبی کسب کرد و راهی مرحله نهایی لیگ 2 شده بود، گریبانگر این اشتباه شد.

رئیس هیئت فوتبال همدان، مدیریت باشگاه پاس در فصل جاری را موفق دانست و افزود: امسال یکی از بهترین فصول پاس بود و هواداران نیز بار دیگر وفاداری خود را به این تیم ثابت کردند.

صوفی خاطرنشان کرد: این اتحاد و همدلی باید برای فصل آینده نیز با تلاش و موفقیت بیشتر همراه باشد تا بتوانیم پاس را بازهم با کمک یکدیگر به رده های بالاتر رساند.

وی پیرامون دور جدید ریاست هیئت فوتبال همدان گفت: تغییراتی را در برنامه داریم اما با گذر زمان نسبت به تغییرات که در راستای بهبودی اوضاع فوتبال همدان است، اقدام می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان