انتشار تصویر نگاه نزدیک به نوکیا ۷ پلاس پیش از رونمایی رسمی

HMD Global، کمپانی عرضه کننده موبایل های دارای برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل سال جاری قرار است موبایل های مختلفی را معرفی کند که یکی از آن ها نوکیا ۷ پلاس خواهد بود؛ موبایلی که امروز تصاویری از آن به بیرون درز کرده است.

انتشار تصویر نگاه نزدیک به نوکیا 7 پلاس پیش از رونمایی رسمی

HMD Global، کمپانی عرضه کننده موبایل های دارای برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل سال جاری قرار است موبایل های مختلفی را معرفی کند که یکی از آن ها نوکیا 7 پلاس خواهد بود؛ موبایلی که امروز تصاویری از آن به بیرون درز کرده است.

اگرچه هفته قبل نیز رندرهایی از این موبایل منتشر شده بود اما در تصویر نگاه نزدیک فعلی شاهد صفحه قفل موبایل هستیم که در آن حاشیه های اندک نمایشگر خودنمایی می کنند.

 نوکیا 7 پلاس

بکارگیری این نمایشگرها امروزه به روندی معمول در اسمارت فون ها تبدیل شده اند اما نوکیا 7پلاس نخستین محصول HMD Global است که از نمایشگری 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل با حاشیه های بسیار باریک و گوشه های خمیده بهره خواهد برد.

علاوه بر این محصول جدید HMD از چیپست اسنپدراگون 660 با پردازنده هشت هسته ای با فرکانس پردازشی 2.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو 512 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

دوربین اصلی نوکیا هفت پلاس به پیکربندی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی Zeiss مجهز شده که در کنار دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نوید ثبت تصاویر با کیفیتی را می دهد.

در پنل پشتی این موبایل لوگوی «اندروید وان» به چشم می خورد که نشان می دهد دستگاه به صورت پیش فرض اندروید 8 اوریو را به اجرا در می آورد و حداقل به مدت دو سال از زمان عرضه مورد پشتیبانی نرم افزاری قرار خواهد گرفت.

از دیگر قابلیت های احتمالی این اسمارت فون می توان به اسکنر اثر انگشت در پنل عقب، درگاه یو اس بی C و جک هدفون 3.5 میلیمتری اشاره کرد.

اگرچه عرضه نوکیا 7 به آسیا محدود شده بود اما انتظار می رود که مدل پلاس آن محدوده گسترده تری را در برگیرد. به هر حال اطلاعات مربوط به قیمت و زمان عرضه این موبایل احتمالا در کنگره جهانی موبایل هفته آتی منتشر خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر