ماهان شبکه ایرانیان

در صد و نهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه مطرح شد؛

دولت و مجلس در اجرای طرح کاداستر به قوه قضاییه کمک کنند

سخنگوی قوه قضاییه گفت: دولت و مجلس در اجرای طرح کادستر به قوه قضاییه کمک کنند تا مشکلات ایجاد شده حل شود.

دولت و مجلس در اجرای طرح کاداستر به قوه قضاییه کمک کنند
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و نهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با تبریک روز درخت کاری و آغاز هفته منابع طبیعی، اظهار داشت: همان گونه که رهبری به درختکاری تاکید داشتند همه ما و مسئولان باید نسبت به نگهداری منابع طبیعی کوشا باشیم تا همه بتوانند در محیط مناسب زندگی کنند.
 
وی افزود: در برخی از استانها اتفاق می  افتد که درد آور است چه جا هایی که آب آلوده می شود و چه جاهایی که می توان از آلودگی آب و هوا و انتشار ریز گردها جلوگیری کرد.
 
معاون اول قوه قضاییه گفت:دولت در هفته های اخیر در خوزستان تلاش های زیادی کرد و ای کاش زود تر تلاش می کرد تا در خوزستان این اتفاقات رخ نمی داد. توقع مردم این است که دولت کارهایی در تراز مردم انجام دهد قوه قضاییه در جهت جلوگیری از تخریب منابع طبیعی تلاش و هم با متخلفان برخورد می کند به همین مناسبت دادسرایی در این رابطه تشکیل شده و به پرونده های مربوطه به تخریب منابع طبیعی به صورت تخصصی رسیدگی می کند امیدواریم در شهر های بزرگ هم دادسرای های تخصصی ایجاد شود.
 
وی ادامه داد: دولت و مجلس عنایت کنند بودجه لازم برای اجرای طرح کادستر که باید اختصاص پیدا می کند پرداخت کند و به قوه قضاییه در اجرای این طرح کمک کند که اگر این طرح کامل جرا شود یقینا در جهت جلوگیری از تصرفاتی که رخ می دهد کمک می کند و مشکلات حل می شود و به قطعا نفع مردم خواهد بود .
 
در حال تکمیل//
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان