سرپرست جدید خانه کتاب:

مسیر قبلی فعالیت خانه کتاب را با رفع نواقص دنبال خواهیم کرد

نیکنام حسین‌پور سرپرست جدید خانه کتاب گفت: سعی می‌کنیم همان مسیر قبلی ریل گذاری شده را البته با رفع نواقص آن و نیز با همدلی و همکاری کارکنان موسسه خانه کتاب ادامه دهیم.

مسیر قبلی فعالیت خانه کتاب را با رفع نواقص دنبال خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نیکنام حسین‌پور مشاور معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح امروز به عنوان سرپرست موسسه خانه کتاب معرفی شد، در مراسم معارفه خود که با حضور معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد و جمعی از اعضای هیات امنا و هیات مدیره خانه کتاب در محل این موسسه در تهران برگزار شد، از حسن اعتماد محسن جوادی برای انتخاب او به این مسئولیت و همچنین شخص سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد.

وی با اشاره به خدمات مجید غلامی جلیسه مدیرعامل پیشین خانه کتاب گفت: سعی می کنیم همان مسیر قبلی ریل گذاری شده را البته با رفع نواقص آن و نیز با همدلی و همکاری کارکنان موسسه خانه کتاب ادامه دهیم.

حسین پور با اشاره به سابقه آشنایی و همکاری خود با خانه کتاب و همچنین موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از سال 83 به بعد به برخی از برنامه های خود در دوره آتی مسئولیتش اشاره کرد و اضافه کرد: اولین برنامه ایجاد حس همکاری و همدلی با همکاران موسسه خانه کتاب است.

سرپرست جدید موسسه خانه کتاب اضافه کرد: خانه کتاب همانطور که از نامش برمی آید باید خانه ناشران، نویسندگان و اهل قلم باشد و همانطور که وزیر ارشاد بر واسپاری امور به بخش خصوصی تاکید دارد ما هم قرار است همراه صنف نشر و کتابفروش باشیم و قطعا در کنار این دوستان خواهیم بود.

حسین‌پور همچنین با اشاره به در پیش بودن سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به وظایف خانه کتاب در این راستا پرداخت و گفت: ما سعی می‌کنیم در زمینه ارائه زیرساخت های اطلاعاتی و دیتاهای مربوط به ناشران برای حضور در نمایشگاه، البته مطابق با ضوابط حاکم بر فعالیت های خانه کتاب با این صنف تلاشگر همکاری کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر