بازیگران جوان به یاری «برداشت دوم از قضیه اول»آمدند/حضور در آنونس

در تبلیغات فیلم «برداشت دوم از قضیه اول» که به زودی اکران خود را آغاز می کند بازیگران جوانی حضور یافته اند که در فیلم ایفای نقش نکرده اند.

بازیگران جوان به یاری «برداشت دوم از قضیه اول»آمدند/حضور در آنونس

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «برداشت دوم از قضیه اول» به کارگردانی پویان باقرزاده که از 30 بهمن در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران خواهد شد، این روزها تبلیغات خود را آغاز کرده است. در تبلیغات این فیلم یک نکته قابل توجه است و آن هم حضور بازیگران جوان سینما و تئاتر است؛ بازیگرانی که نه تنها در این فیلم بازی نکرده‌اند بلکه در پروسه تولید آن هم نقشی نداشته‌اند و این اتفاق به نوعی نشان از حمایت بازیگران جوان تئاتر و سینما از این فیلم سینمایی دارد.

پویان باقرزاده درباره چرایی رویکرد تبلیغاتی فیلم خود توضیح داد: با توجه به مضمون و ساختار فیلم، فکر کردیم که در تبلیغات آن نیز باید ایده‌ فیلم جریان داشته باشد. ایده اصلی فیلم من، درباره چند جوان فارغ‌التحصیل رشته تئاتر و سینما است که سال‌ها  بعد از پایان تحصیل، اتفاقی که آرزویش را داشته‌اند برایشان نیفتاده است اما آنها نمی‌خواهند که رویاهایشان از دست برود و برای همین خودشان دست به کار می‌شوند تا یک فیلم بسازند.

وی ادامه داد: این فیلم از ابتدا قرار بود که فیلمی دانشجویی و مستقل باشد و در طول ساخت این فیلم نیز همان روحیه‌ کنجکاو و بازیگوش دانشجویی بود که باعث شد فیلم ساخته شود؛ با هزینه تولید بسیار پایین و یک هم‌دلی جمعی که معمولا در گروه‌های تئاتری آن را زیاد می‌بینیم بنابراین زمانی که قرار شد تبلیغات فیلم آغاز شود نیز سعی کردیم از همان نسل کمک بگیریم برای همین از بازیگران جوان و با استعداد تئاتر و سینما که آینده درخشانی در پیش رو دارند و برای به دست آوردن رویاهایشان جنگیده‌اند، خواستیم که در این آنونس‌ها حضور داشته باشند. ما فکر کردیم این‌بار به جای آن‌که چهره‌های مطرح سینمایی برای یک فیلم تبلیغ کنند از جوانان و هم‌نسلانمان کمک بگیریم تا هم روحیه‌ای را که در فیلم جاری است منعکس کنیم و هم فرصتی برای بحث درباره سینمای دانشجویی و مستقل ایجاد کنیم. بی‌شک نیروهای جوان و با استعداد و پرتلاشی مثل همین دوستان می‌توانند در سال های نزدیک فضای سینما و تئاتر را دگرگون کنند و انرژی جدید به این فضا ببخشند.

این فیلمساز در پایان صحبت هایش عنوان کرد: مونا احمدی، ایمان صیادبرهانی، سعید زارعی، شیدا خلیق، امیررضا رنجبران، یسنا میرطهماسب، میثم نوروزی، کیوان ساکت‌اف، فریما کهنمویی، نیلوفر ندایی، امیراحمد قزوینی، آوا درویشی، امین اسفندیار، مهتاب ثروتی و محمد برهمنی در آنونس‌های این فیلم حضور دارند. تمام این افراد بازیگران جوان و با استعداد سینما و تئاتر هستند که توانسته‌اند به موفقیت‌هایی در حیطه کاری خود دست یابند.

فیلم «برداشت دوم از قضیه اول» از 30 بهمن در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران خود را آغاز می‌کند. این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را یحیی منصور موید و پویان باقرزاده به صورت مشترک برعهده دارند در جشنواره سی و چهارم فجر نمایش داده شد و حالا بعد از 2 سال اکران می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر