ماهان شبکه ایرانیان

واکاوی سقوط پاس در گفتگو با مهر؛

علوی: بحران های مالی و مدیریتی عامل اصلی سقوط پاس بود

کاپیتان سابق تیم فوتبال پاس گفت: خیلی از افراد کارنابلد که در فوتبال ما مدعی بودند در همه این سال‌ها آگاهانه و ناآگاهانه به پاس ضربه زدند.

علوی: بحران های مالی و مدیریتی عامل اصلی سقوط پاس بود

سید محمد علوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سقوط تیم فوتبال پاس همدان به دسته سوم گفت: بعنوان فردی که سالها چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک برای این تیم بازی کردم و به همه زوایای روشن و تاریک پاس اشراف دارم می گویم کمبود تجربه مدیریت و کمبود منابع مالی اصلی ترین عامل اتفاقی است که امروز برای پاس افتاده است.

کاپیتان سابق پاس بیان داشت: پاس امروز به دسته سه سقوط نکرد، پاس آن روزی سقوط کرد که برخی‌ها در آن استان بدون کوچکترین تجربه‌ای در فوتبال هوای مدیریت بر این تیم به سرشان زد. شهوت نشستن پشت میز مدیریت باشگاه پاس باعث شد تا اتفاقات ناگواری برای آن بیفتد و نتیجه هم همین شد که الان می‌بینید.

وی افزود: ایراد از افراد ناکاربلدی که مدیرعامل این باشگاه شدند نیست. چون همه دوست دارند در فوتبال مدیرعامل باشند. ایراد از آنهایی است که این افراد را بر کار گماردند تا زمینه سقوط فراهم شود. شاید همدان تنها جایی باشد که فردی که در نقش مدیر عامل باعث سقوط یک تیم شده را بلافاصله مدیرعامل پاس می کنند تا تیم پاس هم تحت مدیریت همان فرد سقوط کند. امیدوارم افرادی که آن زمان این تصمیمات را می‌گرفتند و اجرایی می کردند الان پاسخگو باشند. 

علوی تاکید کرد: در بدو حضور این تیم در همدان همه استان از آن حمایت کردند. اما کم کم حسادت جای حمایت را گرفت و هر کسی به نوبه خودش خواست دستی بر آتش اداره این تیم داشته باشد. یکی از روی پرده و یکی از پشت پرده. بعضی ها مچشان را باز کردند و واضح گفتند می خواهند در چرخه مدیریت باشند و بعضی ها هم از پشت پرده تصمیمات کلیدی را برای این باشگاه گرفتند و قطعا هم الان پاسخگو نیستند.

هافبک سابق پاس در ادامه تصریح کرد: بهرحال از شنیدن خبر سقوط این تیم به لیگ سه دلم گرفت و بسیار ناراحت شدم. من سالها برای این تیم بازی کرده بودم و به این تیم عِرق دارم. سالها در شهر همدان بازی کردم و این شهر را دوست دارم و به هیچ وجه دوست نداشتم خبر سقوط این تیم را بشنوم.

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در لیگ دو کشور اضافه کرد: خیلی از تیم های بزرگ در ایران و حتی آسیا هستند که حسرت نقش بستن ستاره ای که نشانه قهرمانی آسیا باشد را بالای لوگوی خود دارند. اما پاس این موهبت را داشت. آقایان با ندانم کاری باعث شدند تا یکی از دو تیم ستاره دار فوتبال ایران به این حال و روز بیفتد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان