ماهان شبکه ایرانیان

۲ خبر از رادیو ایران

«نور و آیینه» به جایگاه عشق می پردازد/ویژه برنامه «بانوی بی نشان»

پخش برنامه های «نور و آیینه» و «بانوی بی نشان» از رادیو ایران از جمله اخبار این شبکه رادیویی در روز دوشنبه ۳۰ بهمن است.

«نور و آیینه» به جایگاه عشق می پردازد/ویژه برنامه «بانوی بی نشان»

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه رویدادها با برنامه « نور و آیینه»به جایگاه عشق و محبت در زندگی می پردازد. این برنامه با نگاهی به زندگی حضرت زهرا (س) به دنبال تعریفی همراه با تبیین از واژه عشق و محبت است و دراین باره به کنکاش زندگی حضرتش می پردازد؛ از جمله چگونگی چگونگی برخورد با فرزند، همسر، پدر و ... و از درون این مطالب راهکارهایی را برای زندگی امروز خواهیم آموخت.

به جهت ملموس تر شدن برنامه بصورت مستند گزارشی به زندگی یکی از مادران این سرزمین پرداخته می شود و گفتگویی صمیمی درباره موضوع برنامه خواهد بود.

در این برنامه از صحبت های مهدوی به عنوان کارشناس مذهبی و شهلا باقری روانشناس استفاده خواهد شد.

«مادرانه» نیز بخشی ترکیبی از سخنان ساده و صمیمی مادران قدیم و جدید درباره عشق و محبت به همراه موسیقی و کارشناسی است.

«نور و آیینه» به تهیه کنندگی عبدالله علایی، گویندگی فاطمه آل عباس، راوی رضا آقا شریفیان، نویسنده نفیسه فرازنده نیا و حسین معصومی آیتم ساز، در 2 برنامه 30 بهمن و 1 اسفند ساعت 20 از  آنتن رادیو ایران پخش می شود.

گرامیداشت شهادت حضرت زهرا (س) در رادیو ایران

گروه رویدادها و اندیشه رادیو ایران با ویژه برنامه «بانوی بی نشان» به صفات و ویژگی های حضرت به عنوان مدلی عالی و کامل از انسانیت می پردازد. در برنامه «بانوی بی نشان» به ویژگی های حضرت زهرا (س) به عنوان عالی ترین مدل انسانیت و وجوه مختلف شخصیت ایشان، آیاتی از قرآن کریم پیرامون حضرت و ضرورت الگوگیری از ایشان پرداخته خواهد شد.

پرداختن به برخی نمونه های موجود در جامعه که با تاسی به حضرت زهرا (س) به عنوان مدل کامل وارستگی سعی در الگوگیری از ایشان داشتند همچون برخی همسران و مادران شهدا، روایت هایی از زندگی حضرت زهرا (س) و گزارش مردمی در همین راستا از بخش ها و آیتم های مختلف این برنامه خواهد بود.

«بانوی بی نشان» به تهیه کنندگی کیاناز کاوه، نویسندگی مهدی رسولی و نفیسه لشگری آزاد، گویندگی امیر محمد صمصامی، کارشناسی حجت السلام و المسلمین سرلک و کاظم حاجی رجبعلی و آیتم سازی تینا میرکریمی اول اسفند ساعت 9 تا 11 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان