ماهان شبکه ایرانیان

قیمت بی‌ام‌و i۸ رودستر مشخص شد؛ گران‌ترین بی‌ام‌و در بازار آمریکا!

در ماه مارس خریداران محصولات تولیدی بی‌ام‌و قادر به تصاحب بی‌ام‌و i۸ رودستر می‌شوند. این نسخه از بی‌ام‌و i۸ سال گذشته در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس معرفی شد

در ماه مارس خریداران محصولات تولیدی بی‌ام‌و قادر به تصاحب بی‌ام‌و i8 رودستر می‌شوند. این نسخه از بی‌ام‌و i8 سال گذشته در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس معرفی شد. این نمونه جدید از ویژگی‌های جدیدی بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به رینگ‌های 20 اینچی، هد آپ دیسپلی و سیستم گرمایش صندلی‌ها اشاره کرد که البته دستیابی به این قابلیت‌های جذاب، هزینه بالایی را از خریدار طلب می‌کند.

براساس گفته BMWBlog، بی‌ام‌و i8 رودستر قیمتی برابر با 163300 دلار دارد. با این قیمت، خودرو جدید این کمپانی باواریایی در حال حاضر تبدیل به گران‌ترین محصول بی‌ام‌و در بازار می‌شود. هم‌اکنون نسخه کوپه بی‌ام‌و i8 با قیمت پایه 143400 دلار به فروش می‌رسد که از نسخه رودستر آن 19900 دلار ارزان‌تر است! قیمت اعلام شده توسط BMWblog برای نسخه پایه این رودستر زیبا بوده و در نمونه مجهز به تجهیزات بیشتر، قیمت آن افزایش می‌یابد.

بی‌ام‌و i8 رودستر

در صورت سفارش چراغ‌های لیزری برای این خودرو باید 6300 دلار هزینه بیشتری بپردازید. سفارش کالیپرهای ترمز با رنگ مشکی به همراه کنترل سرامیکی، افزایش هزینه‌ای برابر با 2500 دلار برای خریدار به همراه دارد. برای این خودرو سه رنگ به صورت استاندارد درنظر گرفته شده ولی کاربر قادر به خریداری آن با دو رنگ سفارشی دیگر است که هر کدام از آن‌ها قیمتی برابر با 1800 دلار دارند.

همانند نسخه کوپه، بی‌ام‌و i8 رودستر نیز دارای موتور قدرتمندی است. سیستم هیبریدی مورد استفاده در این خودرو به صورت ترکیبی قدرتی برابر با 369 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد که 12 اسب بخار از نمونه کوپه بیشتر است. علاوه‌بر قدرت بیشتر، وزن نسخه رودستر نیز بیشتر شده است. وزن این مدل جدید با 60 کیلوگرم افزایش، به 1593 کیلوگرم رسیده است.

موتور پرقدرت بی‌ام‌و i8 رودستر باعث می‌شود که سرعت این خودرو در طی مدت زمان 4.4 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این محصول برابر با 250 کیلومتر بر ساعت بوده که البته به صورت الکترونیکی توسط سازنده آن محدود شده است. اگر خواهان خریداری این خودرو هستید، هم‌اکنون می‌توانید آن را با پرداخت 163 هزار دلار سفارش دهید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان