ماهان شبکه ایرانیان

«بوسکتس»؛ جواهری در بارسا

در دیداری که بارسلونا توانست چلسی را با تساوی یک بر یک در استمفوردبریج متوقف کند، سرخیو بوسکتس بازیکنی بود که رکورد پاس سالم در تیمش را شکست.

«بوسکتس»؛ جواهری در بارسا

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا در دیداری حساس در خانه چلسی و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تساوی ارزشمندی کسب کند و بازی را با نتیجه یک بر یک به پایان برد.

در این بازی کاتالان‌ها بیش از 70 درصد مالکیت توپ داشتند اما در راه رسیدن به این آمار فوق‌‎العاده یکی از بازیکنان تیم نقشی پررنگ‎تر از سایر بازیکنان داشت و او سرخیو بوسکتس بود. این هافبک میانی رکورد پاس سالم در این فصل را شکسته است و در 139 اقدام برای پاس دادن در این بازی 128 پاس سالم ارسال کرده است. یعنی میانگین پاس‎های سالم او 92 درصد است.

از 139 پاسی که او ارسال کرده 49 پاس در نیمه زمین خودشان بوده و 90 پاس در نیمه زمین حریف که در نیمه زمین حریف موفقیت پاس‎های او 90 درصد بوده است.

این بازیکن اگرچه هیچ ارسال موفقی نداشت اما توانست یک موقعیت هم خلق کند. 152 لمس توپ داشت و 10 بار توانست توپ را از بازیکنان حریف بگیرد.

تا قبل از بازی مقابل چلسی رکورد بهترین آمار پاس یک بازیکن بارسلونا مربوط به پائولینیو بود که از 114 پاس توانسته بود 111 پاس را درست به هم‏تیمی‏اش برساند و این کار را در بازی با المپیاکوس انجام داده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان