آغاز طرح فروش فیروزه‌ای ایران خودرو

تخفیف خرید محصول ایرانی، صرفاً در صورت واریز نقدی مابه التفاوت نھایی در مھلت تعیین شده در دعوتنامه و دریافت خودرو پرداخت می گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه و یا انصراف قرارداد قابل ارائه نمی باشد.

ایران خودرو شرایط پیش فروش عمومی محصولات خود را برای اسفند 96 در قالب طرح فیروزه‌ای به ھمراه «تخفیف خرید محصول ایرانی» و «ھدیه ویژه ھمکاری در تولید» اعلام کرد. متقاضیان می توانند از امروز چھارشنبه 96/12/02 لغایت 96/12/29 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام به ثبت نام در این طرح کنند.

آغاز طرح فروش فیروزه‌ای ایران خودرو

لازم به یادآوری است که تخفیف خرید محصول ایرانی، صرفاً در صورت واریز نقدی مابه التفاوت نھایی در مھلت تعیین شده در دعوتنامه و دریافت خودرو پرداخت می گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه و یا انصراف قرارداد قابل ارائه نمی باشد.ھدیه ھمکاری در تولید، صرفاً پس از صدور دعوتنامه و دریافت خودرو ارائه می گردد؛ پرداخت این ھدیه در قراردادھای انصرافی نیز مشروط به صدور دعوتنامه می باشد. در عین حال امکان ایجاد تعھد برای شماره مشتری دوم نمایندگی وجود دارد. به ازای ھر ثبت نام در این بخشنامه، مازاد بر سود مشارکت، تخفیف خرید محصول ایرانی و ھدیه ھمکاری در تولید نیز پرداخت می‌گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر