شال و روسری؛ مدل‌های بهاره و نحوه بستن آن‌ها

یکی از اقلامی که خرید آن برای خانم‌ها معمولاً دشوار است، شال و روسری بهاره است. قطعاً خانمی که خواننده این مقاله از روزچین است این حرف را تأیید می‌کند

شال و روسری؛ مدل‌های بهاره و نحوه بستن آن‌ها

یکی از اقلامی که خرید آن برای خانم‌ها معمولاً دشوار است، شال و روسری بهاره است. قطعاً خانمی که خواننده این مقاله از روزچین است این حرف را تأیید می‌کند. انتخاب شال یا روسری که با استایل بهارۀ شما جور در بیاید و به دلتان بشیند کار ساده‌ای نیست، مدلی از روسری که علاوه‌بر زیبایی و به‌روز‌بودن، روی سر خوب بنشیند و سُر نخورد. در ادامه مدل‌های شال و روسری بهاره در سال 97 را خواهید دید و در ویدئویی با چهار مدل بستن شال و روسری در فصل بهار اشنا خواهید شد. خواننده این مقاله باشید.

مدل‌های شال و روسری در بهار 97

برای انتخاب شال و روسری بهاره باید ابتدا تمامی اقلام استایلتان را خریده باشید و در نهایت به سراغ خرید روسری بروید. با‌توجه‌به مدل، رنگ و سبک پوششی که برای بهار انتخاب کرده‌اید باید شال یا روسری متناسب با آن را خریداری کنید. رنگِ شالتان را می‌توانید با کیف، مانتو، کفش یا سایر اکسسوری‌هایتان سِت کنید. معمولاً خانم‌ها روسری با جنس ابریشم را برای پوشاک بهاره انتخاب می‌کنند که البته انتخاب درستی برای مهمانی‌ها و مراسم روزهای عید است.

شال و روسری بهاره بنفش

قوارۀ روسری و شال یکی از مشخصه‌های این پوشاک است و باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. امروزه خانم‌ها غالبا نوع قواره‌دار شال و روسری را سر می‌کنند و مُدروز این سبک را می‌پسندد.

شال و روسری بهاره

نمونۀ مدل‌های پوستر بالا از جدیدترین سبک روسری در بازار است. در این سبک‌ها، روسری منگوله‌ای عروسکی در گوشه دارد که دقیقاً از طرح روسری استفاده شده که البته بسیار شیک و خاص است. این منگوله پشت روسری قرار می‌گیرد.

شال و روسری بهاره

اگر به‌دنبال روسری هستید که با رنگ سال جور در بیاید، روزچین مدل‌های بالا را به شما پیشنهاد می‌کند، این مدل روسری‌ها چون دارای رنگِ زمینه تیره هستند، با انواع پوشاک قابل استفاده و ست شدن است.

شال و روسری بهاره

و نمونه مدل‌هایی مناسب جوان‌ترها که به دنبال رنگی شاد و بهاره هستند.

چهار مدل بستن شال و روسری در فصل بهار

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر