ماهان شبکه ایرانیان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خواستار شد؛

تجلیل مردم از شهدای حادثه پاسداران با حضور پرشور در مراسم تشییع

تهران- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مردم انقلابی خواست، با حضور پرشور در مراسم تشییع شهدای حادثه پاسداران از آن عزیزان تجلیل کنند.

تجلیل مردم از شهدای حادثه پاسداران با حضور پرشور در مراسم تشییع

به گزارش خبرنگار مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با صدور اطلاعیه ای از مردم مومن، انقلابی و غیرتمند این استان خواست در تشییع پیکر شهدای مظلوم حادثه پاسداران شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: در شرایطی که دنیا شاهد حضور معجزه گون ملت انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن بوده و این حرکت بزرگ همگان را به اعجاب واداشت، اقدام سخیف و زشت عده ای مزدور تحت پوشش درویش، و شهادت مظلومانه پرسنل نیروی انتظامی و بسیج مایه اندوه و ماتم شد.

این اطلاعیه می افزاید: ما ضمن محکومیت این جنایت سخیف، خواستار برخورد قاطع دستگاه های امنیتی و قضایی با عاملان این فاجعه هستیم و از مردم انقلابی تهران دعوت می کنیم با حضور در تشییع پیکر شهدای مظلوم از این شهدای عزیز تجلیل کنند.

بر اساس این گزارش، آشوبی که از غروب دوشنبه در خیابان «گلستان هفتم» منطقه پاسداران آغاز شده بود، با هجوم دیوانه وار یک اتوبوس به سمت صف ماموران پلیس که منجر به شهادت 3 نفر از نیروهای پلیس شد و به اوج رسید.

در این ناآرامی ها 2 بسیجی نیز به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای حافظان نظم و امنیت، ساعت 9 صبح پنجشنبه از ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور خانواده معزز شهدا، کارکنان ناجا و امت شهیدپرور تهران از محل ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تا تقاطع خیابان شریعتی و بهشتی تشییع خواهد شد.

استوار دوم شهید رضا امامی، استوار دوم شهید محمدعلی بایرامی و سرباز شهید رضا مرادی علمدار از ماموران نیروی انتظامی بودند که در درگیری با تعدادی از اشرار در خیابان پاسداران تهران به درجه رفیع شهادت رسیدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان