ماهان شبکه ایرانیان

تصاویر فراری ۴۸۸ پیستا قبل از معرفی رسمی لو رفت!

قبل از رونمایی رسمی از محصول جدید فراری، تصاویر آن توسط سایت Autocar ژاپن فاش شد. توسط این تصاویر نه تنها می‌توانیم با طراحی سوپراسپرت جدید فراری آشنا شویم، بلکه نام آن نیز برای ما مشخص می‌شود

قبل از رونمایی رسمی از محصول جدید فراری، تصاویر آن توسط سایت Autocar ژاپن فاش شد. توسط این تصاویر نه تنها می‌توانیم با طراحی سوپراسپرت جدید فراری آشنا شویم، بلکه نام آن نیز برای ما مشخص می‌شود. این خودرو زیبا با نام فراری 488 پیستا معرفی خواهد شد. طراحی این سوپراسپرت جدید بسیار خشن بوده و ظاهری عضلانی دارد که آن را تا حدودی از نسخه GTB این خودرو متمایز می‌سازد.

سایت Autocar ژاپن در گزارش خود به موتور مورد استفاده در فراری 488 پیستا اشاره کرده است. براساس اعلام این سایت، فراری در این محصول خود از یک موتور 8 سیلندر مجهز به توربوشارژر دوقلو و حجم 3.9 لیتر استفاده کرده است. این موتور قدرتی برابر با 711 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. نسخه GTB این خودرو تنها 661 اسب بخار قدرت دارد. براساس Autocar، گشتاور موتور پیستا برابر با 770 نیوتون متر است که افزایشی 10 واحدی را نسبت به GTB نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد فراری موفق شده وزن محصول جدید خود را به خوبی کاهش دهد. فراری 488 پیستا وزنی برابر با 1280 کیلوگرم در حالت خشک (بدون مایعاتی مانند روغن موتور) دارد. در مقام مقایسه می‌توان به نسخه GTB فراری 488 اشاره کرد که در حالت خشک وزن آن به 1379 کیلوگرم می‌رسد. افزایش قدرت و کاهش وزن باعث شده سرعت پیستا در طی زمان 2.8 ثانیه از صفر کیلومتر بر ساعت به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو برابر با 211 مایل بر ساعت (340 کیلومتر بر ساعت) است. به نظر می‌رسد قیمت این نسخه برابر با 215 هزار پوند یا 300 هزار دلار باشد. به احتمال زیاد در آینده نزدیک از این خودرو به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان