ماهان شبکه ایرانیان

موحدی‌کرمانی:سخن نبایدهمراه با افترا و غیبت‌ و استهزا باشد ؛ لزوم توجه‌بیشتر به زلزله‎زدگان‌کرمانشاه

درخواست مجازات برای حریم‌شکنان خیابان پاسداران

ماجرای اخیر خیابان پاسداران، به تریبون نماز جمعه تهران هم رسید و خطیب موقت پایتخت ضمن محکوم کردن به خطرانداختن امنیت مردم از دستگاه قضا خواست تا با خاطیان به شدت برخورد کند.

درخواست مجازات برای حریم‌شکنان خیابان پاسداران

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری‎ها، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران در این باره گفت: مساله امنیت، مساله‌ای نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت و ان‌شاءالله مردم شریف ما شاهد مجازات قاطعانه این حریم‌شکنان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در آشوب‌های خیابان پاسداران عده‌ای امنیت جانی و مالی مردم را به خطر انداختند، اظهار کرد: از اقدامات سنجیده و عاقلانه نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم که مدبرانه این اغتشاشات را خاتمه دادند. وی همچنین از دستگاه قضا خواست تا با این جنایتکاران که متعرض به خانه، مغازه و ماشین‌های مردم شدند به شدت و قاطعیت رفتار نمایند. از مسئله امنیت نمی‌توان به سادگی گذشت امیدواریم مردم شاهد مجازات قاطعانه این حریم شکنان باشند.

اهم سخنان وی از این قرار است:

*از اقدامات همه اعم از نیروهای امدادی، سپاه پاسداران، ارتش ، دولت و سایر دستگاه ها در زلزله کرمانشاه تشکر می‌کنیم، اما ظاهرا این عزیزان نیاز به توجه بیشتری دارند مخصوصا اینکه اخیرا بارندگی‌های شدیدی هم داشتیم و این بارش‌ها مشکلات شدیدی را برای زلزله زدگان بوجود آورده است و لازم است بودجه بیشتری برای آن در نظر گرفته شود تا بتوانند مسکنی برای خود تهیه کنند.


*آمریکا، صهیونیسم و عربستان سعودی در فکر ایجاد اجتماع منطقه‌ای و بین‌المللی علیه ایران هستند، غافل از اینکه ایران اسلامی حامل نور خدا است که خاموش شدنی نیست.
*نمی توانیم مرز شکنی کنیم و باید خطوط قرمز را رعایت کنیم. سخن گفتن خط قرمز دارد. سخن ما نباید همراه با افترا و غیبت و استهزا باشد.

*به بطالت گذراندن عمر، جرم است.در قیامت سؤال می‌شود که عمر را با یاد خدا و تبعیت از فرمان خدا گذرانده ای یا نه. بنده خدا بوده‌ای یا شیطان؟

*بهترین و بالاترین نعمت ارسال پیامبران به میان مردم است. آشنا شدن با خدا نعمت بزرگی است که انبیاء بر ما ارزانی داشته اند و در قیامت از آن سؤال می‌شود. یکی از خطوط قرمزی که در کلام معصومین مطرح شده، حفظ زبان است. باید در سخن گفتن مراقب باشیم که سخن گفتن ما، افتراء، تهمت و بردن آبروی مؤمن نباشد. غافل بودن از فقرا و مستمندان یکی دیگر از خطوط قرمزی است که دین بر آن تأکید کرده است.

*عدالتی که حضرت مهدی(عج) پس از ظهور پیاده خواهد کرد، الگو گرفته از مادرش حضرت زهرا(س) خواهد بود.

* مطلع شدیم خانواده‌های جانباختگان هواپیمای ATR گفتند ما حاضر به ادامه عملیات جست‌وجو برای اجساد نیستیم، زیرا جان مأموران امدادی به خطر می‌افتد و من این روحیه ایثار را می‌ستایم.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان