محمد نصرتی:

مستحق برد بودیم/کیفیت چمن اجازه بازی خوب را نداد

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: با بازی خوبی که انجام دادیم، مستحق برد بودیم و می‌توانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

مستحق برد بودیم/کیفیت چمن اجازه بازی خوب را نداد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصرتی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نفت آبادان در ورزشگاه تختی اظهار کرد: شروع خوبی داشتیم، در نیمه اول به گل هم دست پیدا کردیم، چند موقعیت را از دست دادیم و همین مسئله باعث شد تا در دقایق پایانی نیمه اول، گل تساوی را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط بودیم و یک موقعیت صد درصد را به راحتی از دست دادیم و شاید اگر آن توپ به گل تبدیل می‌شد، به جای یک امتیاز، سه امتیاز را از آنِ خود می‌کردیم.

نصرتی افزود: متأسفانه چمن ورزشگاه تختی کیفیت بالایی ندارد و بارندگی هم باعث شد تا نتوانیم آنچه را که کادر فنی از ما خواسته بود، در زمین پیاده کنیم.

وی تصریح کرد:امکان  فوتبال تاکتیکی در این چمن بی‌کیفیت وجود ندارد و باید تنها به ارسال توپ‌های بلند دل خوش کنیم تا بتوانیم شاید به گل دست پیدا کنیم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: امیدوارم مسئولان ورزشگاه تختی فکری به حال چمن این ورزشگاه کنند تا کیفیت آن بهتر شده و تیم‌ها بازی روان‌تری از خود ارائه کنند و تماشاگران هم شاهد زیبایی‌های فوتبال باشند.

نصرتی در خصوص نفت آبادان خاطرنشان کرد: نفتی‌ها شرایط ما را داشتند و نتوانستند در این زمین بازی فنی از خود ارائه کنند و همانند ما، تنها دلخوش به توپ‌های بلند بودند تا بتوانند نتیجه را به سود خود رقم بزنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر