از نتیجه راضی نیستم؛

هومن افاضلی: سوشا به خاطر عملکرد ما می تواند به تیم ملی دعوت شود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه از نتیجه دیدار با نفت آبادان رضایت ندارد، گفت: به خاطر نوع عملکرد شاگردانم، سوشا آنقدر خوب بود که می تواند به تیم ملی دعوت شود.

هومن افاضلی: سوشا به خاطر عملکرد ما می تواند به تیم ملی دعوت شود

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نفت آبادان با حضور در نشست خبری اظهار کرد: از نتیجه راضی نیستم، باید بازی را با پیروزی به پایان می‌رساندیم، اما متأسفانه از موقعیت‌های به دست آمده استفاده نکردیم و باعث شدیم تا سوشا آنقدر خوب باشد که حتی فکر می‌کنم شاید به تیم ملی هم دعوت شود. به نظر من او بهترین بازیکن میدان بود و توانست توپ‌های زیادی را از ما گرفته و اجازه گلزنی به ما ندهد.

وی ادامه داد: بازی در زمین تختی بسیار سخت است، چمن تختی کیفیت بالایی ندارد و با توجه به اینکه بارندگی هم بود، متأسفانه شرایط زمین خوب نبود و کیفیت کار دو تیم را پایین آورده بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا به فکر زمین دیگری برای بازی‌های نفت نیستید؟ گفت: شما یک زمین به ما معرفی کنید، به غیر از ورزشگاه آزادی که متعلق به تیم ملی، استقلال و پرسپولیس است، تنها ورزشگاه تختی باقی می‌ماند که آن هم به خاطر شرایط بارندگی، کیفیت بالایی ندارد، اما مجبوریم در همین زمین بازی کنیم و امیدوارم مسئولین به فکر باشند و کیفیت این زمین را بالا ببرند.

افاضلی در پایان خاطرنشان کرد: در تمام دنیا زمین‌های باکیفیتی وجود دارد که تیم‌ها به راحتی می‌توانند در اینجا بازی کنند اما داشتن چنین زمین‌هایی مستلزم هزینه‌های بالاست که ما توان آن را نداریم و مجبوریم در همین زمین، بازی‌های خود را انجام دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان