اسفنانی مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتوگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به وضعیت آشفته بازار در فرودگاهها بر نظارت درست تاکید و بیان کرد: به عنوان مثال در روزهای بارش برف در تهران مسافرانی که پرواز آنها دچار تأخیر شده بود و مجبور بودند در فروگاه منتظر بمانند برای نشستن، نماز خواندن یا استراحت موقت بر روی زمین کارتنهای دور ریختنی را از شرکتهای حاضر در فرودگاه به قیمتهای ناعادلانهای مثل 20 هزار تومان خریداری میکردند.
وی با اشاره به عدم نظارت مناسب در فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد گفت: سازمان هواپیمایی مکلف است نظارت درون سازمانی خود را بر این غرفهها افزایش دهد تا اجحاف به مردم صورت نگیرد درحالی که مشاهده میشود این شرکتها درحق مردم اجحاف زیادی روا میدارند.
مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به نبود شرایط لازم برای حضور دائمی سازمان تعزیرات در این مکان افزود: پیش بینی کردیم یک غرفه برای سازمان تعزیرات در فرودگاه بین المللی امام خمینی تعبیه شود تا با نیروهای مستقر بتوانیم به موقع به تخلفات رسیدگی و حکم صادر کنیم که البته مکانی را سازمان هواپیمایی معرفی کرد، اما خیلی مناسب نبود که تلاش میکنیم مکانی برای استقرار کارشناسان تعزیرات اختصاص دهیم که در معرض دید مردم باشیم.