دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی و اطلاع رسانی معاونت اجتماعی قوه قضاییه خبر داد

ثبت نام ٣٧٠ تیم در جشنواره ایده‌ها و فرصت‌ها/ راه اندازی مرکز شکوفایی در معاونت اجتماعی قوه قضاییه

دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی و اطلاع رسانی معاونت اجتماعی قوه قضاییه صبح امروز در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها گفت: این دوره از جشنواره در دو حوزه بزرگسالان و دانش آموزان برگزار شد.

ثبت نام ٣٧٠ تیم در جشنواره ایده ها و فرصت ها/ راه اندازی مرکز شکوفایی در معاونت اجتماعی قوه قضاییهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،  مهدی افتخاری دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی و اطلاع رسانی معاونت اجتماعی قوه قضاییه  صبح امروز  در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها،در سخنانی اظهار کرد: این دوره از جشنواره در دو حوزه بزرگسالان و دانش آموزان برگزار شد.

وی گفت: در حوزه دانش آموزی ایده‌هایی داشتیم که باعث شگفتی داروان شده بود و باید از آن‌ها به نحو مطلوبی استفاده کرد.

این مقام قضایی تصریح کرد: با همکاری معاونت فناوری ریاست جمهوری، مرکز شکوفایی در معاونت اجتماعی احیا خواهد شد و در این امر با ما مشارکت خواهند کرد. این امر نیز با امضای تفاهم نامه‌ای صورت خواهد گرفت.

افتخاری بیان کرد: نیروی انتظامی هم قول همکاری داده اند که ایده‌هایی که رای بالایی را از هیات داوران اخذ کنند، حمایت خواهند شد و از امتیاز کسر خدمت بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: در این دوره حدود 1480 نفر در قالب 370 تیم در جشنواره ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

این مقام مسئول مظهار کرد: در این جشنواره حدود 225 تیم به مرحله میانی راه یافتند که از میان این تیم‌ها نهایتا 65 تیم به مرحله پایانی راه یافتند. البته با این عدد هم رکورد کشور در حوزه استارتاپی هم شکسته شد.

وی گفت: اگر میخواهیم در پیشگیری از وقوع جرم حرکت رو به جلو داشته باشیم باید از این ایده‌ها حمایت کنیم تا گسترش پیدا کنند.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان